For det første; at et barn faller på glatta i bhg på vinteren og slår seg, det kan kalles en uheldig ulykke. At et barn får 3.grads forbrenning pga en usikret ovn er IKKE en uheldig ulykke, det er ansvarsløshet! Jeg er veldig klar på at ulykker skjer, altså, ansatte i bhg er også bare mennesker, men visse ulykker er ikke akseptable likevel...Har vel egentlig uttrykt meg før hva jeg synes om denne episoden, så skal ikke dra det opp igjen.
For det andre; Greit nok at smokker kan bli fort borte i bhg og er forbruksvare, men 15 på et halvår er voldsomt. Guttungen min har mistet èn smokk i bhg siden han begynte der i fjor høst... Er de ikke merket kan jeg lettere skjønne om de blir borte, men om jeg forsto riktig så var de merket?!
For det tredje; om styrer synes du klager mye så skal hun IKKE si det til deg, hun skal gjøre sitt ytterste for å gjøre deg fornøyd, og hvor UPROFESJONELT er det ikke å sende en sms til en forelder i bhg?!?!
Og for det fjerde; DE har INGENTING med hvor mye mat du gir guttungen, og sist jeg så han var han nå ikke akkurat svær! Hva er det for slags gjeng som jobber der da?? Og gi en 2åring ei brødskive og mene det er nok, nei fytti helsike! Dette hadde jeg blitt eitrende sinna for, faktisk.
Sko kan bli tatt feil av andre foreldre, finnes mange sløve foreldre, - men jeg kan godt skjønne at det er irriterende. Og hvis det er mange småting som irriterer kan jeg veldig godt skjønne at man blir ekstra irritert for ting uansett.
Men ærlig talt.. Jeg jobber sjøl i barnehage, og jeg klager på mye mer enn du gjør [;)] Jeg er nok den type "bitchy mom" som stadig vekk har noe å nevne. Og vettu - det har du også FULL rett til å gjøre. Det er DIN sønn og du skal føle deg 100% trygg på at han har det bra i bhg. Og det føler jeg ikke at du gjør, og jeg synes ikke du skal la dem overkjøre deg på den måten der. Og du har ikke engang klaget på stort her, de må faktisk tåle at du sier fra om ting og nevner ting uten at de tar det som en klage hver jævla gang og! Kjenner jeg blir sååå provosert på dine vegne [&:]
De har sluppet lettvint unna med ting og tang der, synes jeg, så jeg synes det er bra at du sier fra om ting!
Kjempeklem til deg, Elisabeth!