Bare for morroskyld :-)

Planen om lille var egentlig lagt på is til sommeren,men så satt h*n plutselig! Så da ønsker vi h*n velkommen i august<3
 
Planlagt, og perfekt timet på 4.Pp. :D
For sånn som det er nå vil jeg akkurat bli ferdig med permisjon når mannen er ferdig med sine studier (han går sykepleien), noe som gjør at jeg da kan søke meg inn på det studiet jeg ønsker å gå :D
Perfekt for meg(oss) som brukte i overkant mye tid på å finne ut hva jeg vil bli (når jeg blir stor :p ) :)
 
Planlagt og planlagt
Vi visste jo hva som kunne skje om man hadde seg uten beskyttelse. Vi var enige at det passet både og passet ikke
Vi flyttet sammen i november og da ble jeg gravid gitt.Haha. Men vi har gledet oss siden jeg sa "hadde ikke jeg eggløsning i går?"
 
Vi tenkte å ta det som det kommer og den satt med ei gang... blei nesten litt paffe
 
Sluttet på prevensjon for en god stund siden, men hadde egenli tenkt å vente til sommern for å begynne å prøve... mn så skjedde det bare:)
 
Planlagt og ønsket i ca 14 mnd før spira satt ;)
 
Ikke planlagt. Tenkte litt på en tredjemann, men ikke før om ett år. Nå har vi termin nesten samme dag som eldstemann har første skoledag... Håper vi klarer å holde oss unna den dagen iallefall :)
 
Delvis planlagt. Snakket om at det var hyggelig med en til før storesøster blir for stor. Sluttet på pilla i slutten av september. Tenkte det kunne ta litt tid!
Meeen...gikk veldig fort.. Hadde nok unngått at begge barna har bursdag ca samme uke :) Men pytt pytt.. Kan spare litt penger på både klær og kakebaking :)
 
Planlagt ja, selv om vi egentlig ikke ville ha termin i august.. Men hadde prøvd i 8 mnd, så tenkte at det gjorde ingenting om vi ikke beskyttet oss, for skjedde sikkert ikke noe uansett, men da skjedde det :p
 
Back
Topp