Bare for morroskyld :-)

Delvis. Hadde sluttet på prevansjon så det var mer "nå passer det egentlig greit nok å få barn om det har lyst til å komme". Ikke prøvd noe særlig, men vært uten prevansjon i litt over 1 år og hatt 1 ma og 1 sa.

Outch...tipper der var travelt med 2 så tette:)
Hehe ja de to første årene var veldig hektiske og utfordrene! Storebror var bare 11mnder sa lillesnuppa kom til verden, og han gikk ikke før han var 13mnder. I tillegg hadde lillesnuppa kolikk til hun var 4mnder, så hun skreik fra 21 om kvelden til 2-3 om natta. Så da var vi veldig slitne etter noen mnder med bare noen timer søvn hver natt. Det var også slitsomt å ha to å kle på, to å bytte bleie på, to i "trass aldern" osvosv. Men når lillesøster bikket to år følte jeg endelig at jeg begynte å komme meg litt ovenpå igjen :) så etter 2år uten bleiebarn, og begge kler på seg selv så er vi klare for en til ;) men dette blir siste. Nå håper jeg bare at det kun er en inni magen min og ikke to, for jeg har veldig lyst å kun ha en liten å kose meg med :) med storebror var jeg så sliten og dårlig form pga graviditeten, og med lillemor var det mye utfordringer med to små :)

Var planlagt ja :) dette blir nummer 3 og sistemann

Ikkje planlagt. Hadde snakka om det, men vi var ikkje overbevist enda. Føler oss så heldig med to herlige friske barn. Pluss at eg måtte ha lappen før det skulle komme en til. Mannen var mye vekkreist i hausten og vi hadde sjelden moro ;) så da mensen ikkje kom, tenke eg at det var berre pga stress og sant. Nope, eg var visst gravid! Måtte ler masse begge to og har gledet oss siden den første positive testen :) Store bror skal begynne på skulen i sommaren, passer jo perfekt :)

Planlagt, og gikk veldig fort.. men mistet en, men satt på 1. førsøk igjen etter det... :)
Har heller ikke gått på noe prevansjon siden første mann, så kunne jo igrunn skjedd når som helst :P Så er vel ikke noe rart det gikk fort igrunn, når vi først gikk inn for å prøve.. :P

Ikke planlagt, jeg har ikke brukt prevensjon på mange år.. Fikk meg kjæreste venta på gynekolog time for det er mye kreft i familien og mamma døde da jeg var 15 av kreft så vil ikke starte på hva som helst, men før den timen kom så ble jeg gravid :D

Har en gutt som ble 1 år i nov. Vi hadde planer om en til om 2-3 år. Så var ikke planlagt. Men no når det er skjedd gleder vi oss masse :D

Ja, mersom. Har prøvd i 2 år etter en MA i uke 16.

Ikke planlagt her, gikk på pilla...
Vi hadde snakket om å kanskje begynne å prøve når jeg var ferdig med studiene men slik gikk det ikke.
Jeg var veldig i tvil når jeg satt der med positiv test men sambo var kjempe lykkelig.

Forsåvidt planlagt her. Gikk ikke på prevensjon,men prøvde ikke aktivt i den forstand at jeg testet etter el og slik. Så ikke vitsen i det når vi har sex hver dag uansett. Dog ikke planlagt at det skulle bli to spirer,men vi er veldig glade :)

Veldig planlagt må jeg vel si. Tok 7 prøverørsforsøk i løpet av 4 år før vi endelig fikk positiv test. Ble en ekstra bonus at det er tvillinger for jeg orker IKKE fler runder med prøverør!

Planlagt=) og svært etterlengtet.
Prøvd i 3 1/2 år.
Etter ett større vekttap på 55 kg og en enkel pergokur satt lille pergotrolle seg <3

Back
Topp