Bare for morroskyld :-)

lykkesmykke <3

Elsker forumet
Er alle spirene her inne planlagt?

Det er ikke mi men er glad og lykkelig for nurket vil komme til oss♡♡

Her er spira planlagt :)

Vi ble enige om å begynne å prøve siden det kan ta lang tid før det sitter :-) Spiren satt på første forsøk gitt <3 Gleder oss veldig begge to :-D

Ikke planlagt, jeg gikk på pillen :) men ble veldig glad, litt blandede følelser hos barnefar som først ville at jeg skulle ta abort.. Men fikk overtalt han, så nå gleder han seg også <3

Var egentlig planlagt å begynne å prøve om et lite halvår, men så ombestemte vi oss, og ga det en sjanse tilfelle vi rakk det før bhg-fristen:P

Ja var jo det, vi hadde slutta på alt av prev men ble ganske sjokka over hvor fort det gikk:p hadde ikke helt forventa at d skjedde med eeeen gang liksom :p

Planlagt, prøvde i 8mnder før spira satt.

Har to uplanlagte fra før :) nr1 ble til mens jeg gikk på pillen. Nr 2 ble unnfanget 8uker etter nr1 ble født.

Absolutt ikke planlagt. Gikk på p-piller, så det ble et lite sjokk for oss begge, men er glade likevel :)

Vår var forsåvidt planlagt, men trodde ikke det skulle ta så kort tid som under 3mnd før den satt. :)

Planlagt! :) klaffet 6 mnd etter P pille slutt!

Planlagt :-) vi slutta på alt av prevensjon for en stund siden da vi trodde det komme til å ta tid :-)

Planlagt her, satt 11 mnd etter p-pille slutt :)

Back
Topp