Barbering nedentil.

Barberer selv i dusjen, går fint det. Vokset leggene én gang, aldri i livet om jeg utsetter underlivet for det! :p Har ikke blitt så mye under graviditeten så langt da jeg blir så kvalm av å dusje, så nå er det full busk :p
 
Jeg har alltid barbert meg selv der nede, vært livredd for smerten ved eventuell voksing. Men nå, halvveis i svangerskapet tok jeg beslutningen om å prøve. Orket ikke barbere i blinde lenger. Nå angrer jeg på at jeg ikke begynte med voksing tidligere!! Går nå hver 5-6.uke til salong, og har tenkt til å fortsette med det! Anbefales!
 
Jeg har vokset meg helt frem til nå. Jeg orker ikke mer :p Jeg kommer til å bli en sånn hårete huleboer!
 
Jeg har vokset meg helt frem til nå. Jeg orker ikke mer :p Jeg kommer til å bli en sånn hårete huleboer!
Gjør du det selv? :eek: tøffa :D
 
Jeg vokser meg selv ;) er utdannet Spa og skjønnhetsterapeaut,og sparer en god del penger på det ;)
 
Jeg barberer selv :) i dusjen med mild såpe/olje fra eucerin uten parfyme og shai barberhøvel. Ca 2 ganger i uken og bytter høvel ofte.. Synes det er dyrt å vokse og virker vondt! (Aldri gjort det før).. Og orker ikke vente 4 uker å spare ut hårene igjen :p
 
Jeg vokser brasiliansk fast hver femte uke.
 
Back
Topp