Vokser bikinilinjen selv og stusser og barberer resten ved behov, gjør det selv hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barberer meg i dusjen. Bruker bare vann, og evnt en balsam noen få ganger. Aldri fått sånne røde nupper som folk snakker om? Har en epilator som jeg bruker noen ganger(en eller to ganger i året) da holder hårene seg lyse og myke, så har heller aldri "skjeggstubber". Har generelt lite hårvekst da. Aldri barbert meg under armene, eller - aldri fått hår under armene er vel mer riktig å si og leggene tar jeg ca en eller to ganger i mnd. De tar jeg også i dusjen uten noenting
Kjenner jeg blir litt misunnelig Har mørke, tykke hår. Barberer jeg leggene, så kan jeg kjenne stubber etter en dag
Tar alt selv, men skulle gjerne turt å vokset meg profesjonelt! Føler ikke at jeg får vekk alt og blir alltid veldig rødnuppete av barbering Men er såpass ukomfortabel med tanken på å ligge å sprike foran ei fremmed kjerring som skal bruke en times tid(?) på å tukle nedentil på meg, så blir vel til at jeg holder meg til barbering på egenhånd
Personlig syns jeg helt glattbarbert er turn-off, blir seende helt fjernt ut med hår alle andre steder også plutselig et glattbarbert område + at det blir seende litt ut som 14åringer i mine øyne. Så glattbarbert pung og stake, og maskinbarbert over er tingen for megHva syns dere om gutter som barberer nedentil?
.Personlig syns jeg helt glattbarbert er turn-off, blir seende helt fjernt ut med hår alle andre steder også plutselig et glattbarbert område + at det blir seende litt ut som 14åringer i mine øyne. Så glattbarbert pung og stake, og maskinbarbert over er tingen for meg
Personlig syns jeg helt glattbarbert er turn-off, blir seende helt fjernt ut med hår alle andre steder også plutselig et glattbarbert område + at det blir seende litt ut som 14åringer i mine øyne. Så glattbarbert pung og stake, og maskinbarbert over er tingen for meg
Jeg syns det pga det jeg skrev, ser dumt og barnslig ut på voksne menn.Hvorfor er glatt turn off på gutter men ikke jenter?
Jeg syns det pga det jeg skrev, ser dumt og barnslig ut på voksne .