Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør det selv, barberer når jeg dusjer. Anbefaler å bruke barberhøvel som er ment for menn, de er mye mer skånsomme enn kvinnehøvlene. Mac 3 tror jeg jeg bruker, og etter jeg byttet over til den så har jeg nesten ikke nupper eller blir sår.
Barberer med hårene, og gjør det heller litt oftere slik at det blir ikke glattbarbert hver gang, også slipper jeg å bli sår/få nupper.
Sent from my iPad using BV Forum
ja...det gjør det her også, men barberer heller hver gang jeg dusjer og lar det være slik, for å forhindre inngrodde hår/blemmerJeg bruker Venus barberhøvel og barberer med hårene, men da står det liksom igjen litt om jeg ikke tar finishen mot hårene igjen etterpå. :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg bruker i grunn alt fra engangs høvler til Venus, men bruker aldri kremer. Men bruker repair cream som står i hylla til barneproduktene på butikken etterpå, null nupper noen plass og myk å god
Ja barberer i mot ja
Ok. Skal prøve den kremen Mitt hår er så stivt at jeg kjennes ut som et pinnsvin om man stryker feil vei om jeg ikke tar mot hårene også. ikke kult for mannen, kanskje
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Hehe sikkert like godt som når de har det små skjegget sitt som stikker ;-)
Men nå har jeg gjort det mange år på den måten da, så husker ikkje om jeg fikk nupper osv osv i begynnelsen
Enig eg og börja bruka barberhövel för meg... Köpter bara de egJeg gjør det selv, barberer når jeg dusjer. Anbefaler å bruke barberhøvel som er ment for menn, de er mye mer skånsomme enn kvinnehøvlene. Mac 3 tror jeg jeg bruker, og etter jeg byttet over til den så har jeg nesten ikke nupper eller blir sår.
Barberer med hårene, og gjør det heller litt oftere slik at det blir ikke glattbarbert hver gang, også slipper jeg å bli sår/få nupper.
Sent from my iPad using BV Forum
Tar alt selv, men skulle gjerne turt å vokset meg profesjonelt! Føler ikke at jeg får vekk alt og blir alltid veldig rødnuppete av barbering Men er såpass ukomfortabel med tanken på å ligge å sprike foran ei fremmed kjerring som skal bruke en times tid(?) på å tukle nedentil på meg, så blir vel til at jeg holder meg til barbering på egenhånd