Barbering nedentil.

Jeg vokser hos proffe, og har aldri vært inne der mer enn 10-15 min. Barberer jeg selv får jeg bare nupper og klør:/ Det gjør vondt, men det går fort over!

Oi, det gikk jo fort! Har prøvd å manne meg opp til å gjøre det, egentlig.. Vil veldig gjerne, men tenker så fælt på å måtte ligge der helt naken og på hvor vondt det er.. :p
 
Oi, det gikk jo fort! Har prøvd å manne meg opp til å gjøre det, egentlig.. Vil veldig gjerne, men tenker så fælt på å måtte ligge der helt naken og på hvor vondt det er.. :p
De jente jeg har vært hos har vært så søte. Skravler om alt mulig rart, og er veldig effektive. Etterhvert har jeg nesten glemt at jeg ligger der naken. Såå verdt det! Det værste er nesten å grue seg når jeg vet hun river av hvert øyeblikk x)
 
De jente jeg har vært hos har vært så søte. Skravler om alt mulig rart, og er veldig effektive. Etterhvert har jeg nesten glemt at jeg ligger der naken. Såå verdt det! Det værste er nesten å grue seg når jeg vet hun river av hvert øyeblikk x)


Haha, ååh så bra! Da er de flinke, hvis de klarer å få tankene over på noe annet :) Vil veldig gjerne, men kan tenke meg det er jævlig å grue seg til at hun skal rive av hvert øyeblikk, uff :p En gang må vel være den første, bør vel presse meg selv til det :) Blir jo et myyye bedre resultat enn ved barbering, så vil vel tro at det er verdt det :)
 
Gjør det selv med høvel.
 
Haha, ååh så bra! Da er de flinke, hvis de klarer å få tankene over på noe annet :) Vil veldig gjerne, men kan tenke meg det er jævlig å grue seg til at hun skal rive av hvert øyeblikk, uff :p En gang må vel være den første, bør vel presse meg selv til det :) Blir jo et myyye bedre resultat enn ved barbering, så vil vel tro at det er verdt det :)
Jeg synes det er verdt både smerte og pengene:) Barbering tåler ikke huden min da, så ser ikke det som et alternativ lenger.
 
Jeg synes det er verdt både smerte og pengene:) Barbering tåler ikke huden min da, så ser ikke det som et alternativ lenger.

Tror nok egentlig ikke at huden min tåler barbering noe særlig, den heller.. Til og med leggene mine blir rød-prikkete og noen ganger litt nuppete.. Ser jo rett og slett ikke bra ut etter en barbering uansett, ser nesten bedre ut å bare droppe det :p Men takk for motiverende ord angående dette, kanskje jeg tør det.. om et par år :p :D
 
Hjemme. Og får nupper hver gang :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Her fikser jæ "regnskogen" sjæl xD (som ei venninne så pent sa det)


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Gjør det selv med barberhøvel hver gang jeg dusjer ;)


 
Hjemme. Og får nupper hver gang :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Barber med hårene, og ikke imot. Så finnes det antiseptisk middel (aftershave) for sensitive områder som man smører på etter barbering. Det desinfisrer så man ikke får slike nupper ;)


 
Jeg tar det hjemme... Vurderer voksing!
Noen med erfaring?
 
Bruker maskin:) blir jo ikke helt glatt, men jeg har lyse hår så syntes ikke:) da slipper jeg nupper:) dere som vokser; vokser dere bare foran eller under og bak også? :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Bruker maskin:) blir jo ikke helt glatt, men jeg har lyse hår så syntes ikke:) da slipper jeg nupper:) dere som vokser; vokser dere bare foran eller under og bak også? :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja, over alt. Når man først er i gang så er det like greit. Og det er faktisk ikke de stedene man tenker er mest følsomme som er det mest smertefulle.
 
Epilator. Kjempevondt de første gangene, men så blir hårene tynnere og det har blitt mindre etterhvert
 
Gjør det hjemme :)
Barberer med engangshøvler og bruker bare såpe slik at høvelen glir godt.
Vurderer å prøve voksing hjemme, men er litt pysete.

via taben - Sengekos
 
Gjør det vanligvis selv ca hver andre dag men sliter med å se hva jeg driver med der nede for tiden så da er mannen på plass;) sist jeg gjorde det selv hadde jeg klart å gå glipp av en tykk rad øverst, var veldig lite pent :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp