Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barberer selv. Har epilator/trimmer fra Braun som tar overalt. Nesten et dags arbeid- frister med med brasiliansk voks hos proffe
Sent from my iPhone using BV Forum
Barberer selv. Haaater kroppshår, så er veldig viktig for meg å ha litt tid for meg selv hvor jeg kan pleie meg selv. Vi damer skulle vært født med hår på hodet, øyenbryn og vipper, that's it, man bruker så myye tid på å fjerne alt annet.
Hva fjerner du håret med?
Har latt busken fått vokse fritt hittil, faktisk. Mannen har aldri klaget, heller motsatt, men nå begynner jeg å få litt noia av alt sammen.
Bruker en Mach 3 høvel. Asan mild shower & shave eller Asan uparfymert intimvask nedentil + rfsu hair helper etter barbering (slik at man ikke får inngrodde hår) Ellers på kroppen bruker jeg Eos shave cream pomegranate raspberry (kjempegod og lukter himmelsk)
Hvor kjøper du alt dette?
Tar alt selv, men skulle gjerne turt å vokset meg profesjonelt! Føler ikke at jeg får vekk alt og blir alltid veldig rødnuppete av barbering Men er såpass ukomfortabel med tanken på å ligge å sprike foran ei fremmed kjerring som skal bruke en times tid(?) på å tukle nedentil på meg, så blir vel til at jeg holder meg til barbering på egenhånd
Alt dette gjelder meg også.
Haha, har fått hår mellom tenna av sambo og ingen krise hvis (når!) han får det samme av meg..!Ikke lett
Jeg for min del, synes at kroppshår er en såpass naturlig ting, at jeg egentlig ikke tenker noe særlig over det. Bryr meg virkelig ikke om jeg ser en dame med ubarberte legger eller hår under armene, haha. Synes det er en fin ting, hvis menn kan være hårete, hvorfor kan ikke kvinner?Intimbarbering har jeg derimot blitt litt mer opptatt av på meg selv, rett og slett med tanke på samlivet. Hadde vært ukult om sambo plutselig fikk litt hår mellom tenna, for å si det sånn
Haha, har fått hår mellom tenna av sambo og ingen krise hvis (når!) han får det samme av meg..!
Jeg vokser hos proffe, og har aldri vært inne der mer enn 10-15 min. Barberer jeg selv får jeg bare nupper og klør:/ Det gjør vondt, men det går fort over!Tar alt selv, men skulle gjerne turt å vokset meg profesjonelt! Føler ikke at jeg får vekk alt og blir alltid veldig rødnuppete av barbering Men er såpass ukomfortabel med tanken på å ligge å sprike foran ei fremmed kjerring som skal bruke en times tid(?) på å tukle nedentil på meg, så blir vel til at jeg holder meg til barbering på egenhånd