Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har eg proppa i meg kanel boller i flere dager og alt mulig med kanel de siste dagene for å prøve å sette i gang fødsel.. Har ikke funka så langtJeg har bakt, men spist opp!! Bakte eplekake. Men den var jo så god.. sukk.. søtbakst får ikke være i fred her i hus. Men jeg skal bake en Oreokake i kveld
Den er klar i morgen. Fikk så lyst på
Ellers er kanelboller supre å bake ja (kanel skal visst kunne sette igang fødsler og, hvem vet, skader ikke å spise kanelboller i allefall). Pizzasnurrer er også flotters å bake.
Sjokoladekake, muffins, krydderkake, kokoskake, gulrotkake. Er så mye godt. Jeg for min del elsker suksessterte, men klarer ikke å bake den selv og vet ikke helt om den kan fryses? I verste fall kan man jo lage toppingen etter opptining.
Nei, tror igrunn det er en myteHer har eg proppa i meg kanel boller i flere dager og alt mulig med kanel de siste dagene for å prøve å sette i gang fødsel.. Har ikke funka så langt![]()
Leste her om dagen at det ikke funker med kanel fra butikken - må kjøpe på helsekost for å få "ekte"Her har eg proppa i meg kanel boller i flere dager og alt mulig med kanel de siste dagene for å prøve å sette i gang fødsel.. Har ikke funka så langt![]()