babyT? Vil vi oppleve mirakelet ved icsi?

babyT det skal bli spennendes å følge deg på vegen til en prøverørs baby, men da blir det vel en ferietur for dere før dere begynner med ICSI. Da for dere lade opp batteriene for det sliter litt på med denne prosessen, lykke til
 
Oi, oi! Så flott[:)]
Dette blir spennende, masse masse lykke til.
Godklem M
 
ORIGINAL: Apple

Flott at dere kan starte opp snart! Det er så velfortjent! [:)]

Hvordan går det forresten med kjøkkenet? Har du fått med deg at Ladybird med flere har etterlyst bilder av resultatet inne på Interiørforumet? [;)]

 
hmmm... Det har jeg ikke fått med meg, nei... Får vel ta bilde og legge inn selv om ikke alt er helt på plass enda.
 
Så spennende at dere har fått svar om godkjenning. Noe anelse om hvor lenge dere må vente før oppstart? Ville dere vente til etter ferien??
 
Deilig å ha den ferien å se frem til da!![:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Så spennende at dere har fått svar om godkjenning. Noe anelse om hvor lenge dere må vente før oppstart? Ville dere vente til etter ferien??

Deilig å ha den ferien å se frem til da!![:)]

 
Snakka med dem i Tromsø idag, og hun fikk oppgitt de forventede mensdatoene framover. Neste syklus skal jeg utsette ei uke dersom det er mulig å få starte opp etter det. Da begynner jeg nemlig på spray rett etter ferien. Får se hva hun sier når jeg ringer tilbake imorgen.
 
Nå har vi fått en dato for oppstart. Skulle få starte etter at jeg ringer inn neste mens ca 14. mars [:D]
 
Wow, du går en spennende tid i møte BabyT!! [:)]
 
Da er det 27 dager til vi drar til Tokyo og 15 dager til jeg ringer inn mens. Begynner å nærme seg begge deler nå [:)]
 
Senebetennelsen har gitt seg, så tror jeg skal prøve meg på jobb igjen på tirsdag. Sykmeldt t.o.m mandag.
 
I helga har mannen satt opp komfyrhetta igjen etter oppussinga. Litt skummelt å bore i flisene, men det gikk veldig fint [:)] Han har også mmontert opp ny lampe over spisebordet. Begynner å bli bra her nå. Gjenstår å tapetsere og male stua, sette opp nye lister og sette opp ny reol på boden.
 
babyT da har det nok blitt fint på kjøkkenet ditt, kjønner at dere har litt å styer med hjemme. Og det nærmer seg både Tokyo tur og prøverør nå, jeg håper at begge blir til to supre opplevelser for deg og din bedre halvdel.
 
ja blir en spennende tid dette.
ikke lenge til du skal både ut å reise og starte ivf prosessen.
 
ha en fin søndag
 
Vel... Da er jeg sykmeldt 100% to uker til... Begynner å bli ganske fortvila av dette her. Vil så gjerne bli god i armene og ryggen så jeg kan komme meg i jobb igjen!
 
Off off, sykemeldt ja... skjønner det er kjedelig. Er det noe behandling eller er behandlingen ro??
 
Kjenner jeg er bittelitt misunnelig både på Tokyo tur og oppstart av prøverør. Sikkert deilig å komme i gang. [:)] Spent??
 
Behandlingen er mest mulig ro for armene, men lett trening i varmebasseng samt fysioterapi for stiv nakke og spente ryggmuskler. Ellers har jeg fått beskjed om å prøve å være sosial.
 
Tokyo, ja [:D] Gleder meg masse til det. Deilig å ha noe annet enn prøverør å tenke på.
 
Når det gjelder behandlingen er jeg kjempespent, og tror jeg tenker på det så og si 24/7...
 
Hvordan ligger dere an i utredningen da?
 
Akkurat skrevet nytt innlegg om det i dagboka. Vi venter på svar ang årsaken til at de ikke fant spermier. Ser ut som mulig hormonell feil (skade i produksjonen) eller evt kromosom feil. (venter svar på den prøven).
 
Kos deg i de lysere tidene fremover, da er jo også sjansen for å lykkes med prøverør størst!! [:)]
 
God bedring!!
 
Tror jeg holder på å bli syk. Har den karakteristiske sviingen/kløen bak i nesen og i svelget, pluss at jeg føler meg slapp og frysen. Hodet verker også. Ganske kjedelig å bli syk, men er jo bedre jeg blir det nå enn når vi drar på ferie. Håper bare jeg ikke blir så dårlig at jeg må avlyse jentekvelden på fredag. Gleder meg sånn til den. Trenger en kveld med jentene mine [:)] Er jo bare så Kjeeeeedelig å gå sykmeldt. Er jo flink og går tur på dagen, men ettermiddagene og kveldene er kjedelige. Har lyst å dra på besøk, men vet ikke helt til hvem. Alle er jo så opptatt med sitt...
 
Tror forresten det er mindre enn fem dager til jeg ringer inn mens... Tar siste pille med primolut i kveld, så da kommer vel TR på lørdag, og ikke mandag som jeg hadde regna med. EL kom tidligere enn antatt denne syklusen.
 
Så om vi får starte den kommende syklusen betyr det at jeg må begynne på sprayen de siste dagene av ferien, men det skal nok gå bra.
 
babyT gleder meg til du starter opp jeg, skal bli spennendes å følge deg, men først så for du kose deg så mye i Tokyo Off da håper du ikke brygger på noe influensa nå, husk dette går ikke ann, du bør helst være i storform når du reiser til Tokyo. Kjønner godt at dagene blir lange og noe sjedelig for deg jeg, men snart er alt bare bra igjen vennen, gir deg en stor trøsteklem jeg
 
Tusen takk for klemmen twinanne! Du er utrolig snill du [:)] Tror ikke det er noe influensa, bare en forkjølelse. Mannen var forkjøla forrige uke, så er jo ikke umulig at han har smitta meg. Om det er det samme så er jeg bare dårlig et par dager.
 
Hmmm... Ser ikke ut til at jeg blir forkjøla likevel, og det er jo bra [:)]
 
Nå er mannen reist fra Røyken og til Støren. Skal være der til mandag tror jeg. Besøke foreldrene sine.
 
Imorgen blir detjentekveld med tapas her. Begynner å tikke inn mange gode forslag på retter, så dette kan bli veldig bra. Gleder meg!
 
Tok siste pille med primolut igår, så da regner jeg med at mensen kommer i løpet av helga, så jeg kan ringe Tromsø. Håper virkelig vi kan få starte snart. Er liksom så innstilt på det nå. Da jeg snakka med dem sist og hun fikk opplyst ne følgende forventede mensdatoene, så snakka hun om "start stim" 22 mai. Etter mine beregninger passer det med at jeg skal starte på sprøytene da, så håper det var det hun mente. Var neddopa på smertestillende pga TR da jeg snakka med dem, så klarte ikke å tenke så langt som til å spørre hva hun mente med det...
 
Og nå er det bare 16 dager til vi reiser til Tokyo [:D]
 
BabyT Lykke til med jentekvelden med Tapas , det er jo så godt. Har kjøpt en Tapas bok selv men har ikke hatt tid til å lage 118 små retter enda, men det kommer.....
Det var godt at du ikke ble syk, da er det ikke lenge igjen til den store Tokyo turen deres, OK litt lenge men ikke så ille, er nok litt misunnelig på dere nå, du for kose deg litt for meg også da[8D]
 
Back
Topp