babyT? Vil vi oppleve mirakelet ved icsi?

ORIGINAL: twinanne

BabyT Lykke til med jentekvelden med Tapas , det er jo så godt. Har kjøpt en Tapas bok selv men har ikke hatt tid til å lage 118 små retter enda, men det kommer.....
Det var godt at du ikke ble syk, da er det ikke lenge igjen til den store Tokyo turen deres, OK litt lenge men ikke så ille, er nok litt misunnelig på dere nå, du for kose deg litt for meg også da[8D]

 
Det skal jeg gjøre!
 
Gleder meg til så mye. Vi har snakka om å dra en tur på ekte japans karaokebar. Dete r jo ganske annerledes enn i Norge. Og så har jeg sagt til mannen at jeg ønsker en spa-opplevelse når vi kommer frem (med tanke på den vonde ryggen min...). Og vi skal til Hiroshima på museet der, og se en av de få bygningene som ikke ble ødelagt av bomba (den lå rett under der bomba ble sluppet). Og så er det jo masse spennende japansk mat... Kommer til å bli en travel men fin ferie [:)]
 
Tapas-kvelden igår var en suksess [:)] Masse god mat og fantastisk stemning. Storkoste meg, og gjestene var også strålende fornøyd.
 
Nå sitter jeg og ser litt på TV. Kjenner på kroppen at TR er på vei, så burde kanskje ta en tur på butikken snart, så jeg er forberedt til helga. Handle inn litt mat som er enkel å lage.
 
Idag er det 14 dager til vi reiser til Tokyo. Gleder meg! Togpassene kom i posten igår. Så da har vi 7 dager vi kan reise så mye vi vil med tog [:)]
 
Håper tanta kommer snart. Gleder meg til å ringe Tromsø og få en dat o for oppstart.
 
Skal hjelpe deg å rope jeg;
 
Taaaaante kom hit til BabyT, koooooooomer du nå, nå får du se å få ut fingeren og kommme til henne snarest slik at du er der når hun våkner opp i morgen. Du er faktisk hjertlig velkommen for en gang skyld, så da burde du jo forte deg TR - du er vel heller vandt til sure miner når du kommer på besøk.
 
ORIGINAL: twinanne

Skal hjelpe deg å rope jeg;
 
Taaaaante kom hit til BabyT, koooooooomer du nå, nå får du se å få ut fingeren og kommme til henne snarest slik at du er der når hun våkner opp i morgen. Du er faktisk hjertlig velkommen for en gang skyld, så da burde du jo forte deg TR - du er vel heller vandt til sure miner når du kommer på besøk.

 

 
Tusen takk twinanne! Nå tør hun nok ikke annet enn å komme [;)] Kanskje du kan be henne være snill denne gangen? Ikke gi meg så store smerter som hun pleier...
 
Hm....men tr har ikke hørt så mye på meg før så det er nok vanskelig å be henne om å være snill mot deg, men for å være litt alvorlig: Det forekommer at de som har noe A vitaminmangel ofte har mere magesmerter med mens enn de som har normale nivåer der, så du kan jo prøve å knaske på masse rå gulrøtter da og se om dette hjelper eller starte med beatkaroten kapsler eller er det tabletter, en annen ting er også å være mer i bevegelse før hun dukker opp, gåturer kan hjelpe på menssmerter også, da får man bedre blodgjennomstrømning i livmoren. Tenke tenke.....det var noe mer men husker ikke detsverre.
 
ORIGINAL: twinanne

Hm....men tr har ikke hørt så mye på meg før så det er nok vanskelig å be henne om å være snill mot deg, men for å være litt alvorlig: Det forekommer at de som har noe A vitaminmangel ofte har mere magesmerter med mens enn de som har normale nivåer der, så du kan jo prøve å knaske på masse rå gulrøtter da og se om dette hjelper eller starte med beatkaroten kapsler eller er det tabletter, en annen ting er også å være mer i bevegelse før hun dukker opp, gåturer kan hjelpe på menssmerter også, da får man bedre blodgjennomstrømning i livmoren. Tenke tenke.....det var noe mer men husker ikke detsverre.

 
Satse på at det hjelper. Har jo vært ganske så flink denne uka og gått minimum 10 000 skritt i raskt tempo hver dag. Rå gulerøtter er jo både godt å sunt, så det er jo verdt å prøve. Aner ikke om jeg mangler A-vitamin, men skader jo aldri å spise litt ekstra grønnsaker [;)]
 
Takk for tips!
 
Idag har jeg ringt inn mens. Håper vi kan sette igang denne syklusen [:)]
 
Siden jeg føler meg mer hjemme på assistert befruktning nå, så lager jeg ny dagbok der. Denne kan jo ligge her inntil videre. Vil starte med "blanke ark" i den nye dagboka.
 
ORIGINAL: babyT?

Idag har jeg ringt inn mens. Håper vi kan sette igang denne syklusen [:)]

Siden jeg føler meg mer hjemme på assistert befruktning nå, så lager jeg ny dagbok der. Denne kan jo ligge her inntil videre. Vil starte med "blanke ark" i den nye dagboka.

 
Det var sjekt å hvite, lurer på om jeg skal flytte over min også.
 
Back
Topp