Babystrikkedilla <3

Takk [emoji3] jeg kan litt strikking, men har aldri strikket gensere, bukser osv. Ser for meg at det er såå vanskelig :p kom gjerne med flere tips, jeg skal definitivt bestille garn :) men, hvilke farger strikker dere i? Gleder meg sånn til å få vite kjønnet, da blir alt så mye enklere [emoji23]
Jeg strikker nå i brunt/beige/hvit... Kommer nok også litt grått etter hvert. Også tenker at jeg kan sette på knapper ol i farger når jeg vet =)
 
Jeg lurer på om jeg har lyst til å prøve meg på en sånn kosepose som det reklameres så mye for her inne... Har en del restegarn liggende så kanskje det blir neste prosjekt?
 
Hoho, strikkelista er allerede lang xsmile9 halvveis på en bitteliten nyfødtstrømpebukse
Strømpebukser finner ikke jeg oppskrifter på, har du noen tips? :D
 
Akkurat lagt ut bilde lengre nede [emoji4] har kjøpt garn i ull/cashmere som blir superdeilig til nyfødtstrømpebukser!
Hva slags garn har du kjøpt? Fant noe ull cashmere men det var bare 5%cashmere - "hjelper" det noe?
 
37440670dc0113d092d34b0d56814e7d.jpg

Har laget meg et bladmønster og holder på å strikke vognpose [emoji4] skal sy et dynetrekk inni så jeg kan ha dyne i og lage noe myk madrass lignende til delen babyen ligger på. Håper jeg får dette til [emoji23]
 
Back
Topp