Babystrikkedilla <3

Når kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]
85771e527b734dc81c48efc2c2763605.jpg
 
Når kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]
85771e527b734dc81c48efc2c2763605.jpg

Ååå, denne var helt nydelig<3
 
Takk[emoji11] Den er fra et Sandnes hefte [emoji4] Enkel kjole, jeg falt veldig for hullmønsteret[emoji4]


Hmm, kanskje det er noe til og med jeg klarer å få ferdig:) Den var virkelig fin<3
 
Når kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]
85771e527b734dc81c48efc2c2763605.jpg
Så fin altså! :) Nesten så man håper litt ekstra på jente for å kunne strikke sånne ting:angelic: Neida, blir glad uansett men alle rundt meg får gutter og så blir mye guttestrikking;)
 
Så fin altså! :) Nesten så man håper litt ekstra på jente for å kunne strikke sånne ting:angelic: Neida, blir glad uansett men alle rundt meg får gutter og så blir mye guttestrikking;)
Er sååå mye fint til jenter:joyful: Jeg blir glad uansett kjønn ja, men jeg har også venner med flest gutter så blir mye guttestrikk her også:p
 
Jeg strikker også hele året, men er godt i gang med hentesett nå! Gleder meg til å strikke masse fint fremover også i farger når vi vet kjønn =)
 
Jeg blir å begynne å strikke til celleklumpen, når jeg har vært på TUL [emoji4]
Da er jeg sikkert ferdig med klumpelompe skjørte mitt [emoji28]
 
Back
Topp