Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi får ta et bv strikke kursÅh, nå ble jeg inspirert til å lære meg å strikke[emoji7]
Det syns jeg du skal!Åh, nå ble jeg inspirert til å lære meg å strikke[emoji7]

Det syns jeg du skal!![]()
Har dessverre ikke så godt forhold til svigermor. Så tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det.Hør om hun kan lære deg?![]()
Har dessverre ikke så godt forhold til svigermor. Så tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det.
Når kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]![]()
Takk[emoji11] Var grei å strikke å[emoji7]Så fin[emoji7]
Når kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]![]()
Takk[emoji11] Den er fra et Sandnes hefte [emoji4] Enkel kjole, jeg falt veldig for hullmønsteret[emoji4]Ååå, denne var helt nydelig<3
Takk[emoji11] Den er fra et Sandnes hefte [emoji4] Enkel kjole, jeg falt veldig for hullmønsteret[emoji4]
Det vil jeg tro [emoji4] det er perlestrikk, rettstrikk og kast [emoji106]Hmm, kanskje det er noe til og med jeg klarer å få ferdigDen var virkelig fin<3
Så fin altså!Når kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]![]()
Neida, blir glad uansett men alle rundt meg får gutter og så blir mye guttestrikkingsååå finNår kvalmen kommer mer og mer er det greit å ha sofa og strikketøy etter jobb idag[emoji4] Ferdig med 1 av 2 kjoler til tvillingene til ei venninne [emoji177]![]()
Er sååå mye fint til jenterSå fin altså!Nesten så man håper litt ekstra på jente for å kunne strikke sånne ting
Neida, blir glad uansett men alle rundt meg får gutter og så blir mye guttestrikking
![]()
Jeg blir glad uansett kjønn ja, men jeg har også venner med flest gutter så blir mye guttestrikk her ogsåTakksååå fin![]()