Babystrikkedilla <3

Litt dårlig bilde men nå har jeg handla inn til babyteppe til lillegullet i magen:love017mønster fra sandnes - det med hullmønster og garnet er merinoull, superwash så det tåler maskinvask. Skal bli veldig koselig å strikke ❤
IMG_3129.JPG IMG_3130.JPG
 
Jeg nøstet opp noe gammelt garn fra Nøstebarn jeg hadde liggende og la opp til et rilleteppe igår kveld.
 
0b360a84f9b7d11f97171b36fdf90086.jpg

Sitter og strikker byssanlullteppet fra KlompeLompe [emoji4]
 
Gleder meg til å se alt det fine dere strikker :D
 
Åååå så artig meg en strikketråd[emoji177][emoji177][emoji177] Jeg elsker å strikke og har masse garn [emoji7] Gleder meg til å strikke til spira etterhvert, men nå holder jeg på m kjoler til to tvillingjenter og en Nancy kofte som farmor skal få i bursdagsgave[emoji4] Gleder meg til å se mange fine bilder her inne[emoji177]
 
0a5e9824eedb3e96c263ecf62e7281a4.jpg


Her er mitt siste babystrikkeprosjekt[emoji4] Den ligger inne på boden og venter på å kunne bli tatt i bruk[emoji177]
 
Nå blir det bratt læringskurve her:p babypledd med hullmønster og et babysett med boblemønster! Så koselig å handle inn litt til spira :love017
 
Jeg er så heldig å ha en veldig god venninne i Paelas. :happy: Fikk tilsendt noen oppskrifter i går og idag kom garnet som jeg hadde bestilt. Så snart blir det lagt opp til Faunadrakt og Snekkerstrikkebukse. Skal strikkes i lille lerke som er et garn som passer ganske godt for klimaet her.
 
Jeg er så heldig å ha en veldig god venninne i Paelas. :happy: Fikk tilsendt noen oppskrifter i går og idag kom garnet som jeg hadde bestilt. Så snart blir det lagt opp til Faunadrakt og Snekkerstrikkebukse. Skal strikkes i lille lerke som er et garn som passer ganske godt for klimaet her.
Så herlig[emoji177][emoji173] Paelas har så mange nydelige oppskrifter [emoji7]
 
Strikker året året, men kjøpte garn for å strikke teppe men ikke kommet igang, tenker å vente litt er 5+5
 
Back
Topp