Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå fint!![]()
Sitter og strikker byssanlullteppet fra KlompeLompe [emoji4]
Tålmodig du er som strikker fletter! Har gitt opp noen ganger kan du si
Er ikkje fletter [emoji16] er hullmønster [emoji4]Såå fint!Tålmodig du er som strikker fletter! Har gitt opp noen ganger kan du si
![]()
Såå fint!Tålmodig du er som strikker fletter! Har gitt opp noen ganger kan du si
![]()

Aha! Så fint det var da !
Er byssanlullteppet fra KlompeLompe bok 1fint! Er det fra bok eller er det en enkeltoppskrift?
Har tenkt å strikke et "finteppe" i tillegg til Nøstebarnteppet og funderer på hva det skal bli. Er så mye fint å velge mellom![]()
Takk [emoji4]Aha! Så fint det var da !![]()
Det teppet der er fint[emoji7][emoji7]![]()
Sitter og strikker byssanlullteppet fra KlompeLompe [emoji4]
Fikk tilsendt noen oppskrifter i går og idag kom garnet som jeg hadde bestilt. Så snart blir det lagt opp til Faunadrakt og Snekkerstrikkebukse. Skal strikkes i lille lerke som er et garn som passer ganske godt for klimaet her.Så herlig[emoji177][emoji173] Paelas har så mange nydelige oppskrifter [emoji7]Jeg er så heldig å ha en veldig god venninne i Paelas.Fikk tilsendt noen oppskrifter i går og idag kom garnet som jeg hadde bestilt. Så snart blir det lagt opp til Faunadrakt og Snekkerstrikkebukse. Skal strikkes i lille lerke som er et garn som passer ganske godt for klimaet her.
Jeg har så lyst å lære meg å strikke!!!! Har heldigvis en svigermor som er en dyktig strikker. Men hadde vert stas å kunne lage noe selv også