Babyshower, ønsker du deg det?

En tråd i 'Mars 2016' startet av MittNyeLiv, 18 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤

Jeg ønsker d fordi jeg nettopp har flyttet til en ny plass og kjenner bare familien til mannen,så jeg tenker d kan være en fin måte å bli kjent med damene i nabolaget som også har barn:)

2. 2725020070603 Flørter med forumet

Ja, hadde vært kjempekoselig!! Men nå er det ikke mange ukene igjen, så har gitt litt opp håpet på at noen kommer til å fikse det for meg... :p

3. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg kunne tenke meg det, men nå begynner jeg å bli litt usikker på om noen lager det..
    Ei av venninnene mine snakket om det når jeg ble gravid - men har ikke hørt noe siden..!

4. MittNyeLiv Elsker forumet

Jeg fikk min i går. Det var såååå herlig. Gaver til den lille babyen, og 9 retters meny til oss.

Innmari takknemlig for denne opplevelsen igjen.

• Liker Liker x 1
  5. Pedal Gift med forumet

Ønsker meg det ikke og forventer det ikke. Det er ikke tradisjon for det blant mine venninner. Men har vært på et par selv, og det var jo veldig koselig :happy:

6. Knøtt Gift med forumet Marslykke 2016 Novemberbarna 2021 Julibarna 2019

Fikk i dag! Ble veldig overrasket og glad :D

• Liker Liker x 1
  7. Dilldall_ Forumet er livet Marslykke 2016 Marsipanene 2019 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jeg og!! Veldig overraskende faktisk til tross for at noen hadde forsnakket seg :p Utrolig koselig og utrolig gøy! :)

• Liker Liker x 1
  8. Knøtt Gift med forumet Marslykke 2016 Novemberbarna 2021 Julibarna 2019

Så gøy! Jeg hadde ingen anelse :D

9. karro.90 Betatt av forumet

Jeg ble også overrasket i kveld av alle venner og familie! Det var kjempekoselig og veldig deilig å få servert middag og kaker fikk bleietraktor siden jeg bor på gård :laughing001

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      816,2 KB
      Visninger:
      78
    • image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      582,9 KB
      Visninger:
      77
    • Liker Liker x 2
  10. Bkno8387872 Andre møte med forumet

I går ble j overrasket med Babyshower, veldig koselig å bli satt litt ekstra pris på

Vedlagte filer:

11. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Fikk det igår, en skikkelig overaskelse.. :) snakket om det da jeg ble gravid men tenkte med meg selv seinest før helgen ayy det blir nok ikke noe av nå.som det er så kort tid igjen og halve vennegjenen bor langt vekke osv men jaggu var hele gjengen og vell så det der igår! :) utrolig kjekt å bli satt pris på..

• Liker Liker x 1
  12. Frk.Rosa Forumet er livet

Jeg er ikke en person som er spesielt glad i oppmerksomhet, noe mine venner vet. Så trodde ikke jeg kom til å få noe babyshower. Der tok jeg veldig feil! Ble veldig overrasket når hele gjengen hadde lurt meg. Men det var skikkelig koselig! :)

• Liker Liker x 1
  13. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Åh, så koselig! :D

14. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Nå skal jeg vist på kino med to venninner i kveld... Men er liksom litt sånn mystifistisk rundt det..! Men er litt redd for å tenke babyshower - tenk om det ikke er det, da blir jeg nok litt skuffet! Sånn siden de har snakket om at de skulle fikse det :eek:

15. Lena87 Forelsket i forumet

Jeg fikk på lørdag, var sikker på at jeg ikke skulle få men så plutselig sto det 10!!!! Damer og ropte suprise i stua mi! Begynnte å grine for hadde jo ikke pizza til alle :D:D:D herre gud så koselig og så mye presanger!!! Endå i ekstase her :D

• Liker Liker x 1
  16. Småbarnsmor16 Flørter med forumet

Jeg hadde aldri i verden trodd at mine venner ville arrangere det bare for meg. Og der tok jeg feil :-D Jeg begynte å grine og er fortsatt overrasket. Har gått i ukesvis og psyka meg ned på at jeg aldri er verdt en overraskelse babyshower. Jeg var glad for var at jeg hadde vasket huset og rydda før helga startet :p

• Liker Liker x 1
  17. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Det var mystifistisk.. Og der stod de klare med ballonger og gaver! Kjempe koselig . Ble så glad :D

• Liker Liker x 2
  18. Dilldall_ Forumet er livet Marslykke 2016 Marsipanene 2019 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Så koselig da :D

19. Love To Be Mom <3 :) Bli kjent med forumet

jeg fikk det sist og det var veldig veldig koselig. ble helt satt ut da for jeg er ikke helt sånn som liker å stå i sentrum.

men denne gangen, med en ett åring og gravid har jeg sakt fra at det ikke er noe vits til besteveninna mi. kan heller komme på besøk når baby er ute :) så sinnsykt trøtt om dagen! :p

20. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Nå er jeg så sliten at jeg håper ikke jeg får noe [emoji14] Ha ha!

Del denne siden