Babyshower, ønsker du deg det?

Sa ifra tidlig at jeg ikke ville ha noe denne gangen, men fikk beskjed at det blir noe opplegg likevel! men heldigvis etter fødsel en eller annen gang og mer feiring av mor denne gangen <3 og det kjenner jeg at jeg er helt med på ^^, vet ikke hva de har planlagt, men de driver og hvisker og tisker om et eller annet, så det blir spennende ^^,

Saboterte min egen babyshower jeg. :p ikke med vilje da. Men hadde en løs avtale med ei venninne om å treffe henne, men så kom det noe viktig i veien. Fikk da vite at hun egentlig hadde planlagt babyshower. Heldigvis så fikk vi avklart dette noen dager på forhånd, så var ikke som at jeg bare ikke dukka opp. Hun hadde ikke begynt å forberede noe enda. :p
Men var helt greit. Ikke helt min ting, liker ikke så godt sånn type oppmerksomhet, sosial angst som jeg har!

Jeg hadde verken ønsket meg eller forventet babyshower. Er ikke helt min greie og heller ikke venninnene mine er typisk 'babyshowerfolk'. Men lillesøs hadde trommet i stand med god hjelp fra familie og to av mine beste venner på laget. Så jeg ble virkelig tatt helt på senga. Skulle ut til mine foreldre på middag trodde jeg, og der stod de hele vennegjengen + familie i stuen til foreldrene mine. Jeg begynte jo selvfølgelig å tute Kunne ikke fatte hvordan de hadde klart å samle alle sammen på en gang. Ene besteveninnen min bor i England, og hun hadde reist over ens ærend med døtrene på 19mnd og snart 6 år!!! Jeg var helt overveldet og rørt og takknemlig og alt på en gang. Tok flere dager før jeg landet helt etterpå. Det ble en utrolig koselig kveld og mange fine gaver. Jeg har bare verdens beste familie og venner ❤️❤️❤️

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    924,3 KB · Visninger: 13
Når jeg fikk mine to første barn var dette ikke tradisjon:) Venter nå tredje, skikkelig attpåklatt og ville syns det var kjempe koselig om noen arrangerte noe slikt. Men nå elsker jeg alle muligheter for å samle venninner å ha en feiring:)

Dette er 3 barnet for min del, aldri hatt babyshower før, så hadde vært koselig sånn sett. Men tror ikke jeg får det denne gangen hellet da vennene mine er så spredt (og jeg i tillegg ikke har tid til sosialliv, så ser dem ikke så ofte)..

Har vært med å laga babyshower til to venninner før, det var igrunn bare koselig

jeg fikk skikkelig overraskelse av alle mine venninner for en mnd siden! :happy093
jeg er egentlig ikke så glad i overraskelser, men dette var bare helt fantastisk! Heldigvis ikke masse leker og stæsj, men god mat og gode venninner, skravling og masse fine og nyttige gaver :happy:
Hadde aldri trodd jeg skulle få, da det ikke har vært noe jeg har vært spesielt opptatt av, men det var virkelig koselig å bli overrasket på den måten og se hvor mange gode venninner jeg har! Deilig følelse for en gravid og emosjonell kropp som syns svangerskapet har vært ganske langt og bare gleder seg til å møte den lille nå :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue

Back
Topp