Babyshower, ønsker du deg det?

Jeg ønsker d fordi jeg nettopp har flyttet til en ny plass og kjenner bare familien til mannen,så jeg tenker d kan være en fin måte å bli kjent med damene i nabolaget som også har barn:)
 
Ja, hadde vært kjempekoselig!! Men nå er det ikke mange ukene igjen, så har gitt litt opp håpet på at noen kommer til å fikse det for meg... :p
 
Jeg kunne tenke meg det, men nå begynner jeg å bli litt usikker på om noen lager det..
Ei av venninnene mine snakket om det når jeg ble gravid - men har ikke hørt noe siden..!
 
Jeg fikk min i går. Det var såååå herlig. Gaver til den lille babyen, og 9 retters meny til oss.

Innmari takknemlig for denne opplevelsen igjen.
 
Ønsker meg det ikke og forventer det ikke. Det er ikke tradisjon for det blant mine venninner. Men har vært på et par selv, og det var jo veldig koselig :happy:
 
Jeg ble også overrasket i kveld av alle venner og familie! Det var kjempekoselig og veldig deilig å få servert middag og kaker fikk bleietraktor siden jeg bor på gård :laughing001
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    816,2 KB · Visninger: 78
  • image.jpg
    image.jpg
    582,9 KB · Visninger: 77
I går ble j overrasket med Babyshower, veldig koselig å bli satt litt ekstra pris på
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    252,5 KB · Visninger: 35
  • image.jpeg
    image.jpeg
    185 KB · Visninger: 21
Fikk det igår, en skikkelig overaskelse.. :) snakket om det da jeg ble gravid men tenkte med meg selv seinest før helgen ayy det blir nok ikke noe av nå.som det er så kort tid igjen og halve vennegjenen bor langt vekke osv men jaggu var hele gjengen og vell så det der igår! :) utrolig kjekt å bli satt pris på..
 
Jeg er ikke en person som er spesielt glad i oppmerksomhet, noe mine venner vet. Så trodde ikke jeg kom til å få noe babyshower. Der tok jeg veldig feil! Ble veldig overrasket når hele gjengen hadde lurt meg. Men det var skikkelig koselig! :)
 
Jeg ble også overrasket i kveld av alle venner og familie! Det var kjempekoselig og veldig deilig å få servert middag og kaker fikk bleietraktor siden jeg bor på gård :laughing001
Åh, så koselig! :D
 
Nå skal jeg vist på kino med to venninner i kveld... Men er liksom litt sånn mystifistisk rundt det..! Men er litt redd for å tenke babyshower - tenk om det ikke er det, da blir jeg nok litt skuffet! Sånn siden de har snakket om at de skulle fikse det :eek:
 
Jeg fikk på lørdag, var sikker på at jeg ikke skulle få men så plutselig sto det 10!!!! Damer og ropte suprise i stua mi! Begynnte å grine for hadde jo ikke pizza til alle :D:D:D herre gud så koselig og så mye presanger!!! Endå i ekstase her :D
 
Jeg hadde aldri i verden trodd at mine venner ville arrangere det bare for meg. Og der tok jeg feil :-D Jeg begynte å grine og er fortsatt overrasket. Har gått i ukesvis og psyka meg ned på at jeg aldri er verdt en overraskelse babyshower. Jeg var glad for var at jeg hadde vasket huset og rydda før helga startet :p
 
jeg fikk det sist og det var veldig veldig koselig. ble helt satt ut da for jeg er ikke helt sånn som liker å stå i sentrum.

men denne gangen, med en ett åring og gravid har jeg sakt fra at det ikke er noe vits til besteveninna mi. kan heller komme på besøk når baby er ute :) så sinnsykt trøtt om dagen! :p
 
Nå er jeg så sliten at jeg håper ikke jeg får noe [emoji14] Ha ha!
 
Back
Topp