Babyrom

Her er den gamle garderoben pusset opp til barnerom. Ingen tvil om kjønnet når man ser fargen på veggene :p Mangler lister på bildet, de er på plass nå ;) Enkelt og greit pusset opp med panelplater på veggene, takpanel og vinylbelegg på gulvet :)

Så fint det ble!

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Barnerommet her er lyseblått med olebrumm tapet i skråtaket :P så blir å holde olebrumm temaet. Så ikke så fryktelig mye som må gjøres egentlig :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Brum er jo koselig!

Venter på årets Julegave<3
Ja :) veldig koselig! Så når først soverommet her er sånn, er det jo like greit å holde det i den banen. Hihi.. Passer fint med masse lyseblått og brumm til gutt :D

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Barnerommet her er lyseblått med olebrumm tapet i skråtaket :P så blir å holde olebrumm temaet. Så ikke så fryktelig mye som må gjøres egentlig :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Vi også har Ole Brumm rom:) maleri på veggen og skråtaket over senga.
Vi pusser opp nytt til storebror så flytter baby inn på Brumm rommet når han er klar for det.

Da var vi igang. Bilde er når vi tømte rommet for ting. Så veggpanelet kastet *jubel*. Så tapeten fjernet.

Vedlegg

• 1407782495993.jpg
    1407782495993.jpg
    34,2 KB · Visninger: 46
  • 1407782529886.jpg
    1407782529886.jpg
    31,6 KB · Visninger: 45
  • 1407782540447.jpg
    1407782540447.jpg
    29,9 KB · Visninger: 43
Da var vi igang. Bilde er når vi tømte rommet for ting. Så veggpanelet kastet *jubel*. Så tapeten fjernet.

Haha sånn rom hadde vi på babyrom og! Forferdelig med sånn panel på halve og tapet på halve!:p vi har de fargene der på soverom og så var det olivengrønn på babyrom:p så de to rommene skal pusses opp:p

<3 VinterPrinsesse <3

Haha sånn rom hadde vi på babyrom og! Forferdelig med sånn panel på halve og tapet på halve!:p vi har de fargene der på soverom og så var det olivengrønn på babyrom:p så de to rommene skal pusses opp:p

<3 VinterPrinsesse <3
Helt forferdelig. Og dem som har bodd her før... dem må jo ha hatt det hysterisk artig med å lage hull i veggen.. for herre min hatt så mye hull.

Skjønner ikke helt hva enkelte tenker med jeg!:p eier jo ikke smak eller vett

<3 VinterPrinsesse <3

Lillebror skal få overta storesøsters soverom som ble pussa opp for 3 år siden. Panelplater på veggene malt i fargen macchiato og lamper fra kids concept (stars). Jenta får nytt rom, et større et. To vegger og lekekjøkkenet er malt i lyserosa og hun har også fått lamper fra kids concept. Syns det er så fint! Så nå skal vi bare få ferdig gjesterommet siden rommet til jenta er brukt til gjesterom til nå. Hun har sett på ebay sammen med meg og valgt seg wallsticker som er et stort tre med ugler i :) jeg elsker å stæsje og pynte ;)

Lillebror skal få overta storesøsters soverom som ble pussa opp for 3 år siden. Panelplater på veggene malt i fargen macchiato og lamper fra kids concept (stars). Jenta får nytt rom, et større et. To vegger og lekekjøkkenet er malt i lyserosa og hun har også fått lamper fra kids concept. Syns det er så fint! Så nå skal vi bare få ferdig gjesterommet siden rommet til jenta er brukt til gjesterom til nå. Hun har sett på ebay sammen med meg og valgt seg wallsticker som er et stort tre med ugler i :) jeg elsker å stæsje og pynte ;)
Stas å få velge selv

Skulle ønske vi også kunne pusse opp rommet babyen skal bruke etterhvert. Men siden vi leier så er det uaktuelt :/

28.12.14 <3

Vi er akkurat ferdig med å pusse opp :) Er jo så koselig å stelle i stand til mini kommer, blir med engang mer virkelig :) vi vi har malt to vegger, og tapet på to. Kjempe fornøyd :) Skulle tro han kom neste mnd, for nå er det nesten bare tøyvask igjen ;) hihi rart å fet hsstrr med de hormonene

Hadde vært moro med litt bilder da:)

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp