Tror jeg skal begynne ut rydding av rommet i dag :s
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er den gamle garderoben pusset opp til barnerom. Ingen tvil om kjønnet når man ser fargen på veggeneMangler lister på bildet, de er på plass nå
Enkelt og greit pusset opp med panelplater på veggene, takpanel og vinylbelegg på gulvet
![]()
Brum er jo koselig!Barnerommet her er lyseblått med olebrumm tapet i skråtaketså blir å holde olebrumm temaet. Så ikke så fryktelig mye som må gjøres egentlig
![]()
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
JaBrum er jo koselig!
Vi også har Ole Brumm romBarnerommet her er lyseblått med olebrumm tapet i skråtaketså blir å holde olebrumm temaet. Så ikke så fryktelig mye som må gjøres egentlig
![]()
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Haha sånn rom hadde vi på babyrom og! Forferdelig med sånn panel på halve og tapet på halve!Da var vi igang. Bilde er når vi tømte rommet for ting. Så veggpanelet kastet *jubel*. Så tapeten fjernet.
Helt forferdelig. Og dem som har bodd her før... dem må jo ha hatt det hysterisk artig med å lage hull i veggen.. for herre min hatt så mye hull.Haha sånn rom hadde vi på babyrom og! Forferdelig med sånn panel på halve og tapet på halve!vi har de fargene der på soverom og så var det olivengrønn på babyrom
så de to rommene skal pusses opp
![]()
<3 VinterPrinsesse <3
Skal være sikkert å visst!!! XDSkjønner ikke helt hva enkelte tenker med jeg!eier jo ikke smak eller vett
<3 VinterPrinsesse <3
Stas å få velge selvLillebror skal få overta storesøsters soverom som ble pussa opp for 3 år siden. Panelplater på veggene malt i fargen macchiato og lamper fra kids concept (stars). Jenta får nytt rom, et større et. To vegger og lekekjøkkenet er malt i lyserosa og hun har også fått lamper fra kids concept. Syns det er så fint! Så nå skal vi bare få ferdig gjesterommet siden rommet til jenta er brukt til gjesterom til nå. Hun har sett på ebay sammen med meg og valgt seg wallsticker som er et stort tre med ugler ijeg elsker å stæsje og pynte
![]()
Wallstickers er veldig kjekt når man ikke kan male eller forandre så mye.Skulle ønske vi også kunne pusse opp rommet babyen skal bruke etterhvert. Men siden vi leier så er det uaktuelt :/
28.12.14 <3
Åååååå så fint.