Jippi! Postmannen så at vi var hjemme og alt stod på vidt gap! Så pakke fikk vi! Wallsticker til babyerommet!!!
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintelsker den kanin lampen, har selv sett på den til rommet. Vi har ikke begynt med rommet enda. Det er fortsatt rote rommet. Jeg får ikke lov til p begynne der pga ryggen av gubben. Så da får jeg bare vente til at han begynner. Men har mange tanker om hvordan jeg vil at rommet skal bli
Sent from my iPhone using BV Forum
Det ble kjempe fintGulv, tak, vegger og lister ferdig! Jippi. Bare å innrede.
Takk.Kjempefint romFine farger synes jeg.
![]()
Glemte bilde
Gubben synes at den lampa er kjempestyggMen jeg digger den, og den gir et koselig lys=) Hadde jeg hatt en sånn når jeg var liten hadde jeg syntes den var superfin, så gubben får synes hva han vil
Spennende med oppussing av rom, da! Er jo ennå en tid igjen før det må være klart, men håper han mannen din er litt kjappere med å få ut dingeren enn han min, endte opp med at jeg måtte gjøre alt selv, tilogmed bære opp møblene, og da var jeg høygravid
Ikke rart ungen ble født 4 uker for tidlig
![]()
Herlige fargerHer er den gamle garderoben pusset opp til barnerom. Ingen tvil om kjønnet når man ser fargen på veggeneMangler lister på bildet, de er på plass nå
Enkelt og greit pusset opp med panelplater på veggene, takpanel og vinylbelegg på gulvet
![]()
Wow! Kjempe fint
Hun kommer nok til å trives godt derGlemte bilde
Håper på det.Hun kommer nok til å trives godt der
Sent from my iPad using BV Forum