Babyrom

Farga er på plass. Alt av lister, tak og vegger er pusset og malt. I dag skal gubben legge gulv og sette på lister. Så skal det monteres møbler ;)
Jeg skal male noen små møbler!!
Blir bra! Kribler veldig i magen av å gå inn der

Venter på årets Julegave<3

Vedlegg

• 1407996435212.jpg
    1407996435212.jpg
    35 KB · Visninger: 47
Så fint ❤️ elsker den kanin lampen, har selv sett på den til rommet. Vi har ikke begynt med rommet enda. Det er fortsatt rote rommet. Jeg får ikke lov til p begynne der pga ryggen av gubben. Så da får jeg bare vente til at han begynner. Men har mange tanker om hvordan jeg vil at rommet skal bli

Sent from my iPhone using BV Forum

Gubben synes at den lampa er kjempestygg:P Men jeg digger den, og den gir et koselig lys=) Hadde jeg hatt en sånn når jeg var liten hadde jeg syntes den var superfin, så gubben får synes hva han vil:P Spennende med oppussing av rom, da! Er jo ennå en tid igjen før det må være klart, men håper han mannen din er litt kjappere med å få ut dingeren enn han min, endte opp med at jeg måtte gjøre alt selv, tilogmed bære opp møblene, og da var jeg høygravid:P Ikke rart ungen ble født 4 uker for tidlig:P

Gulv, tak, vegger og lister ferdig! Jippi. Bare å innrede.

Vedlegg

• 1408041807620.jpg
    1408041807620.jpg
    27,5 KB · Visninger: 42
Elsker wallsticker! Mannen min ble så glad da han så disse. Synes dem var så fine. Og at han fikk som han viøle. Rosa gardiner til pappa si prinsesse. Jeg hadde ikke lyst på rosa i rommet. Men det er bare å glemme. Han ønsker rosa til jenta si!

Vedlegg

• 1408048986580.jpg
    1408048986580.jpg
    42,9 KB · Visninger: 49
Feeeerdig!

Mangler bare en voksiseng som mamma skal sende meg som ligger hos henne. Som skal males hvit og fylles med puter. Skal være som en sofa for kooos.

Gubben synes at den lampa er kjempestygg:p Men jeg digger den, og den gir et koselig lys=) Hadde jeg hatt en sånn når jeg var liten hadde jeg syntes den var superfin, så gubben får synes hva han vil:p Spennende med oppussing av rom, da! Er jo ennå en tid igjen før det må være klart, men håper han mannen din er litt kjappere med å få ut dingeren enn han min, endte opp med at jeg måtte gjøre alt selv, tilogmed bære opp møblene, og da var jeg høygravid:p Ikke rart ungen ble født 4 uker for tidlig:p

Menn altså :p Min er litt sånn han også, men han har ikke peiling på intriør eller design. Da vi pusset opp leiligheten var det jeg som sto for det meste av fargevalg og møbler + div.
Tok han i ørene i går og sa nå må det skje noe. Han sa at han var enig, så nå får vi se hva som skjer da:rolleyes: haha

Samboeren har skrudd opp sprinkelsenga :D Den skal flyttes inn på vårt rom. Veggene på babyrommet skulle absolutt vært malt et strøk til. Men skal heller bestille noen fine wallstickers på ebay. Også skal den fæle lampa på veggen bak der skrus ned.

28.12.14 <3

Vedlegg

• 1408802270059.jpg
    1408802270059.jpg
    36,2 KB · Visninger: 33
Her er den gamle garderoben pusset opp til barnerom. Ingen tvil om kjønnet når man ser fargen på veggene :p Mangler lister på bildet, de er på plass nå ;) Enkelt og greit pusset opp med panelplater på veggene, takpanel og vinylbelegg på gulvet :)
Herlige farger :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp