Babyrom

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Hvor mange gjør klart/pusser opp/fikser babyrommet før fødselen?

Evt. Lure tips og ideer. Kanskje legge ut idebilder?

Venter på årets Julegave<3
 
Vi!:) vi holder på å pusse opp nå! Babyrom og vårt eget .. Det skal være klart FØR november .. :)


<3 VinterPrinsesse <3
 
Her blir det ikke babyrom før neste år. Frøkna må sove hos oss i 6 Mnd, så må mannen og jeg flytte ned på soverommet storebror inn på vårt rom og frøkna inn på Hannes.. Alle må pusses opp så da blir det smartpanel på veggene og lys parkett på gulvene:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, vil gjerne også ha ideer :)
 
Vi setter opp en stor god skyvedørsgarderobe på barnerommet. :) Det blir da god plass til babyklær og ting, pluss at vi må ha litt av våre ting på ene siden. Barnerommet var nemlig litt bod tidligere. :p Med hvite enkle dører gjør den ikke mye av seg. :)
 
Her skal vi pusse opp så storebror får nytt rom til babyen kommer, så overtar babyen hans. Ikke fordi babyen skal ligge der med det første, men jeg tenkte si at det var gave fra babyen, så han får noe stort å glede seg over når jeg kommer drassende hjem med en ny beboer:)
 
Jeg er litt usikker på hvor mye vi blir å gjøre klart på babyrommet før hun blir født. Siden vi skal flytte til ny og større leilighet trenger vi nye møbler og hvitevarer, så slike ting må nesten prioriteres først siden hun alikevel ikke skal bruke rommet med en gang.

Men jeg vil gjerne ha ideer, så hadde vært morsomt å se deres babyrom :)

28.12.14 <3
 
Vi!:) vi holder på å pusse opp nå! Babyrom og vårt eget .. Det skal være klart FØR november .. :)


<3 VinterPrinsesse <3
Vi tok vårt rom i før i fjor. I fjor tok vi gjesterommet som vi tok over på grunn av fi ere skap. Så det er heldigvis ferdig. Men vi begynner på barnerommet nå snart. Neste uke.
Blir spennende. Tar du før og etterbilder?

Venter på årets Julegave<3
 
Vi pussa opp alle soverommene i forfjor/fjor. Hadde babyrommet klart før mellomste kom, og det var i grunnen veldig greit, han hadde jo masse ting og leker selvom han ikke brukte det med det første :p

Nå slipper vi heldigvis tenke på oppussing, men det må jo en del ommøblering til og bytting av rom etterhvert da minste og mellomste skal dele :) men det er jo snakk om 1års tid så.. :p


To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️
 
Vi pusser opp vårt eget, straks ferdig. Neste prosjekt er barnerom. Er ikke krise om det ikke er klart før hun kommer, hun sover jo med oss uansett. Bare jeg som er så utolmodig ;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Vi tok vårt rom i før i fjor. I fjor tok vi gjesterommet som vi tok over på grunn av fi ere skap. Så det er heldigvis ferdig. Men vi begynner på barnerommet nå snart. Neste uke.
Blir spennende. Tar du før og etterbilder?

Venter på årets Julegave<3
Æsj nei det har jeg helt glemt :( det skulle jeg gjort .. Kanskje det er et i prospektet fra vi kjøpte huset:p hadde jo vært moro å hatt før bilder


<3 VinterPrinsesse <3
 
Rommet babyen skal ha er klart, mangler bare å innrede ol. Bygget på 2 nye soverom/barnerom da guttungen ble født. Men må pusse opp gjesterommet, da det som er innpå barnerommet nå skal inn dit :) og der er det en del jobb. Er et roterom/oppbevaringsrom nå. Og så har vi et lekerom/stue som skal pusses opp. Men det er ikke noe vi stresser med.
 
Vi pusser ikke opp babyens rom, men storebrors rom. Håper på å ha det ferdig til bursdagen hans 1. november. Babyen skal kommer til å sove på vårt soverom den første tiden, så vi har god tid til å pusse opp babyrommet :)
 
Ingen Babyrom vi må nok flytte før vi får det... Og det skjer ikke før fødsel, ikke at jeg tror det er lettere med barn;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal pusse opp babyrommet, men venter til litt utpå høsten når vi er inne i vanlige jobbrutiner og barnehage og sånt.

Planen er å ha en vegg med tapet og resten må vi ta et lag maling på. Har akkurat flyttet inn i nytt hus og på det rommet var det så mye flekker på veggene så noe må gjøres :)



Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)
 
Her er den gamle garderoben pusset opp til barnerom. Ingen tvil om kjønnet når man ser fargen på veggene :p Mangler lister på bildet, de er på plass nå ;) Enkelt og greit pusset opp med panelplater på veggene, takpanel og vinylbelegg på gulvet :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    834,5 KB · Visninger: 64
  • image.jpg
    image.jpg
    582,1 KB · Visninger: 65
Her er den gamle garderoben pusset opp til barnerom. Ingen tvil om kjønnet når man ser fargen på veggene :p Mangler lister på bildet, de er på plass nå ;) Enkelt og greit pusset opp med panelplater på veggene, takpanel og vinylbelegg på gulvet :)
Stilig farge. Likte det lyse og litt mørkere hoved vegg. Blir bra med litt innredning! Flott !!!
 
Å håååper vi får laget babyrom før lillegutt kommer, men det spørs helt om vi finner noe nytt vi får flyttet inn i før den tid:/ men har i hvertfall funnet ut at jeg vil ha petrol farge som ett algs tema, har kjøpt disse oppbevaringsbokseme : http://kremmerhuset.no/node/5305?ref=44 , og laget ett babynest i samme blåfarge (petrol):) veldig glad i elefanter for tiden, så kanskje nokken elefanter også?:p


Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)
 
Har nettopp pusset opp soverommet vårt og tilknyttet bad. Pussa opp kjøkkenet nå i sommer og mangler nå finish som lister ol. Prosjekt frem til desember er oppholdsstua som er knyttet sammen med kjøkkenet. Barnerommene blir neste prosjekt, blir nok ikke før litt uti neste år :) planlegginga begynner vi på etter stua er ferdig. I tillegg til det tredje soverommet nede skal lages så skal jentenes rom også pusses opp, evt flytte veggen noe mellom dem, det ene er mye større enn det andre. Må planlegge utbygg av garasje før vi vet sikkert hvor vi skal ha det tredje barnerommet. Blæh blir svett av alt en må tenke på - men gøy er det!


Jente 2010 & 2012 <3
 
Back
Topp