Babypakker

Hvordan var det med pakka på libero? Skulle den hentes eller sendes hjem? Jeg finner ikke igjen mailen og nå er vel tiden inne for alle disse pakkene? Mangler bare libero og bleiebøtta, så har jeg alt jeg har bestilt. For det var vel ikke en egen pakke for pampers også?

Noen som vet hvilke Rimi butikker i Bergen som enda har pakken? Fikk ikke gavekortet før for to dager siden og orker ikke kjøre rundt overalt for å finne det :(

De er vanskelige å få tak i. Jeg prøvde meg på samtlige Rimier på ruten Bergen- Oppsal i Oslo, så mot Vestfold, og på vei tilbake igjen langt opp forbi Kongsberg i retning Geilo fikk jeg tak i den :D

Erfaringen min er at de rimipakke e forsvinner like fort som de kommer :rolleyes: Vi har en lokal termingruppe på fb, og hvos noen skriver at de har vært å hentet pakke på 1 av de 3 rimibutikkene her i området så er det garantert tomt samme dag :p

Rimi har jeg gitt opp, gitt. SÅ viktig er ikke den pakken for meg kjenner jeg, så når ingen butikker i nærheten har den, så gidder jeg ikke. Har hentet begge apotekpakkene og den fra liberoklubben da, det holder i grunnen for meg.

Noen som kan vise hva som var oppi apotekpakkene? Er det vits å hente? :rolleyes:
Skal legge ut når jeg kommer hjem, men Rimi er den jeg var mest fornøyd med. Jeg var ikke fått Libero enda, men de to apotekpakkene var helt grei.

Hmmm :p Husker bare fra jeg fikk førstemann så ble det meste kastet til slutt. Eneste brukbare var vell flasker, våtservietter, smokker og lignende. Rimipakken bestilte jeg for flere måneder siden og skrev at jeg hadde termin i juli, så det ser heller tvilsomt ut at det blir noe :rolleyes:

Fikk heldigvis hentet Rimi pakken før den butikken ble nedlagt her i juni! ;) Har bestilt apotek pakkene, fått bekreftelse og skal få hentet de snart. Men får enn Libero pakken sendt i posten, noen som vet?

Fikk heldigvis hentet Rimi pakken før den butikken ble nedlagt her i juni! ;) Har bestilt apotek pakkene, fått bekreftelse og skal få hentet de snart. Men får enn Libero pakken sendt i posten, noen som vet?

Du får hentelapp i posten når det nærmer seg termin, så henter du pakken på kiwi :)

Igår hentet jeg pakken fra libero.. Enkel og grei. Fikk med akkurat det man trenger :) Bleie, våtservietter, ammeinnlegg, bind, olje og sjampoo.. Pluss en leke og en bok med informasjon om barnet og slikt. Syns denne har vært den beste! :)

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får registrert ny graviditet på libero.. Var visst medlem der fra første svangerskap, og hentet ut pakke da. Noen som vet?

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får registrert ny graviditet på libero.. Var visst medlem der fra første svangerskap, og hentet ut pakke da. Noen som vet?

Tror du må registrere deg inn på nytt elns. Husker ikke hva det sto om det, men eventuelt ta kontakt med kiwi/libero og spør hva du må gjøre :)

Tok bilder i dag av alt vi har fått :) Ganske så mye ting og masse reklame ;) Noen ting ente vi opp med flere av samme type som f.eks så har vi nå 3 smokker og 2 like pakker bleier fra libero. Men det gjør jo ikke noe ;)
f09f8629db1d32d8f74d02ead2b2e6fe
47131a8c679bbf1bd6991456b6005eb3
3eb6be632e6295bf116dd90d36b82ed9
c1ee8ae5640ac2670c4c5dad2834c6de
5163b6dfbee815c9ad012a582e72a307
1b7eb09853b94ea77e0b379f9b6815e6
d70fc31b8e3fc795de4e977cdeef1629
7ee5748496526f8813f242de69ea5dbb

Back
Topp