Babypakker

Fikk du hentet de allerede? Fikk kvittering, og der sto det tidligst 3 mnd før. Hmm.. Kanskje bare å prøve seg? :)
Fikk ikke spørsmål om når jeg hadde termin noen av stedene. Og på Apotek1 så de ikke en gang på hentekoden... Virket ikke som det var så nøye for dem :)

Forbøyd med innholdet? bare hentet Rimi sin jeg :)
Vet jo ikke helt hva jeg kommer til å trenge, så er litt vanskelig å si om jeg er fornøyd eller ikke :p Men det ser veldig bra ut! Fått noen smokker, flasker, våtservietter/tørrservietter, diverse blader/brosjyrer, tannbørste, prøver på bleier, ammeinnlegg og truseinnlegg, og noen bittesmå prøver på diverse kremer og oljer blant annet :)

Er du fornøyd med Rimi sin? :)

Vet jo ikke helt hva jeg kommer til å trenge, så er litt vanskelig å si om jeg er fornøyd eller ikke :p Men det ser veldig bra ut! Fått noen smokker, flasker, våtservietter/tørrservietter, diverse blader/brosjyrer, tannbørste, prøver på bleier, ammeinnlegg og truseinnlegg, og noen bittesmå prøver på diverse kremer og oljer blant annet :)

Er du fornøyd med Rimi sin? :)

Hørtes bra ut det da :)
Ja var forbøyd med Rimi sin, mye av det samme i den også ;) greit å få litt prøver fra ulike merker så man kan se hvilke produkter babyen tåler/liker best :)

Jeg drev denne uka med å bestille 1 skje fra bambino og 1 mam smokk av disse gratis tinga. Så fikk jeg ikke til bestillingen på bambino og til slutt skrev jeg melding til bambino ang at jeg ikke kom videre på bestillingen og la med screenshot av hvor langt jeg hadde kommet. Så fikk jeg til svar at jeg skulle få 2 skjeer om jeg sendte dem adressen min. Fikk 2 skjeer i dag i posten ;) Skal bli gøy å teste dem når ungen skal begynne å spise mat.

Har hentet på apotek1, vitus apotek og Rimi mye stæsj tilsammen :-)

Fått tallerken, smokk og skjeer i posten. Og henta rimi pakka. Morro med så mye gratis :) Tenkte jeg skulle hente apotek pakkene når vi har flytta. (Flytter neste uke)

Back
Topp