Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du hentet de allerede? Fikk kvittering, og der sto det tidligst 3 mnd før. Hmm.. Kanskje bare å prøve seg?Da har jeg hentet begge apotekpakkene
Vis vedlegget 116351
Venter på hentelapp på rimi-pakken og libero-pakken
Fikk ikke spørsmål om når jeg hadde termin noen av stedene. Og på Apotek1 så de ikke en gang på hentekoden... Virket ikke som det var så nøye for demFikk du hentet de allerede? Fikk kvittering, og der sto det tidligst 3 mnd før. Hmm.. Kanskje bare å prøve seg?
Så bra, da skal jeg prøve i dagFikk ikke spørsmål om når jeg hadde termin noen av stedene. Og på Apotek1 så de ikke en gang på hentekoden... Virket ikke som det var så nøye for dem
Da har jeg hentet begge apotekpakkene
Vis vedlegget 116351
Da har jeg hentet begge apotekpakkene
Vis vedlegget 116351
Ja, jeg venter tvillinger, så jeg sender mail til alle som gir ut babypakker og spør om det er mulig å få to Har ikke fått nei noe sted så langtFikk to dobbelt?
Vet jo ikke helt hva jeg kommer til å trenge, så er litt vanskelig å si om jeg er fornøyd eller ikke Men det ser veldig bra ut! Fått noen smokker, flasker, våtservietter/tørrservietter, diverse blader/brosjyrer, tannbørste, prøver på bleier, ammeinnlegg og truseinnlegg, og noen bittesmå prøver på diverse kremer og oljer blant annetForbøyd med innholdet? bare hentet Rimi sin jeg
Ja, jeg venter tvillinger, så jeg sender mail til alle som gir ut babypakker og spør om det er mulig å få to Har ikke fått nei noe sted så langt
Vet jo ikke helt hva jeg kommer til å trenge, så er litt vanskelig å si om jeg er fornøyd eller ikke Men det ser veldig bra ut! Fått noen smokker, flasker, våtservietter/tørrservietter, diverse blader/brosjyrer, tannbørste, prøver på bleier, ammeinnlegg og truseinnlegg, og noen bittesmå prøver på diverse kremer og oljer blant annet
Er du fornøyd med Rimi sin?