Babypakker

skal rimi butikkene forsvinne helt da? trodde bare det var noen som skulle gå over til bunnpris jeg, iallefall slik jeg har hørt det her :S
har bestilt rimi pakken, men skrev riktig termin :/
Jepp. Her har vi fått Kiwi i stede :)

Rema har bla kapret en del lokaler som Rimi har også, så blir stor utskiftning fremover :)

Jeg bestilte på begge apotek pakkene, begge bleie produsent pakkene og rimi pakka. Håper jeg får hente brev på rimi pakka snart :)

Dere med barn fra før og har bestilt fra Rimi tidligere: fikk dere bestilt? Fikk opp at det kun var et pr barn, men tror egentlig bare siden klikka.. Håper jeg likevel får i posten :)

Jeg henta ikke rimi sin forrige gang, men har bytta etternavn etter det. Håper jeg får.

Jeg var på 3 Rimi-butikker på lørdag og alle vare tomme. De sa det hadde vært mange innom i det siste.. hehe. Får håpe at de får inn flere snart. *gir meg ikke*

Jeg tenkte å hente min på rimi idag.. Håper dem har! Hører mange er tomme..

Jeg var på 3 Rimi-butikker på lørdag og alle vare tomme. De sa det hadde vært mange innom i det siste.. hehe. Får håpe at de får inn flere snart. *gir meg ikke*
Oi. Jeg får tar meg noen turer til forskjellige rimi butikker jeg da..
Kanskje lurt å dra på de som er på små steder..

Fikk denne as we speak: " Barnepakkene har vært utsolgt fra grossist, men butikken skal ha fått
info på nettet nå at de kan bestille inn igjen.
Ring butikk på forhånd for å være sikker på at de har fått inn og spør
om de kan holde av en til deg.
Vi beklager dette."

Back
Topp