Babypakker

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Noen som allerede har bestilt, eller sett seg ut hvilke pakker de skal bestille?

Ja, legg gjerne ut linker - har ikke klart å få med meg alt man kan få jeg :D

Er det noen forpliktelser som følger med sånne pakker?
Mye epost eller vanlig post? :)

Meldt meg på flere pakker jeg også nå, men lenge til vi kan hente de. :P Rimi forsvinner vell før vi rekker å hente de?

Er det noen forpliktelser som følger med sånne pakker?
Mye epost eller vanlig post? :)
Om du melder deg på go' boken sin. Så er du medlem et år og må selv huske å avbestille pakker i det året etter den ene gratise pakka ellers må du betale for dem. Så jeg gidder ikke å melde meg på go' boken.

Begge apotekpakkene skal bestilles nærmere termin og Rimipakken er bestilt (Det var det mannen som gjorde og han juksa med dato, så den har jeg allerede fått.. hihi)

Jeg henta pakken fra Rimi i dag, skrev tidligere termin ;) Tenkte det var lurt siden Rimi forsvinner vell snart. Mange som har skrevet at den er den beste pakken, så måtte bare få bestilt den :)

Forsvinner Rimi butikkene?

skal rimi butikkene forsvinne helt da? trodde bare det var noen som skulle gå over til bunnpris jeg, iallefall slik jeg har hørt det her :S
har bestilt rimi pakken, men skrev riktig termin :/

Rimi er kjøpt opp av coop, og noe blir bunnpris så tror det forsvinner helt ja. Jeg skrev termin i juli, men spørs om det blir noe pakke

Jeg har bestilt alle jeg fant, skrev rett termin på rimi, og fikk hentelapp i posten her om dagen.. Så lurer på om de sender ut til alle med en gang nå siden rimi skal bli bunnpris osv. Jeg er bare 17+5 forresten

Begge apotekpakkene skal bestilles nærmere termin og Rimipakken er bestilt (Det var det mannen som gjorde og han juksa med dato, så den har jeg allerede fått.. hihi)
Du fikk den ikke fordi du juksa med datoen, alle får de med en gang nå. alle jeg vet om som har bestilt fikk hentelapp i posten få dager senere uansett hvor langt de er på vei, inkl meg:)

Back
Topp