KW90
Forelsket i forumet
Det samme tenkte jeg! Men så er jeg ikke noe god til å sy, så må kanskje spørre mamma pent om hun vil hjelpe meg![]()
Ut fra oppskriftene jeg har sett på nett ser det ikke så avansert ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme tenkte jeg! Men så er jeg ikke noe god til å sy, så må kanskje spørre mamma pent om hun vil hjelpe meg![]()
Ut fra oppskriftene jeg har sett på nett ser det ikke så avansert utså med litt hjelp i tillegg til symaskin, så skal det nok være oppnåelig tenker jeg
Vi får ta å legge ut dokumentasjon av de ferdigstilte prosjektene
Det hadde vært gøy å se!
Jeg får lete litt på nett, kanskje det er overkommeligJa da kan en jo absolutt legge ut resultatene!
Jeg har sydd 2 stk, først et spedbarnsstørrelse, og så et større siden guttungen fortsatt brukte det når han egentlig hadde vokst utav det. De er relativt enkle å lage, bare pass på å ha nok fyll i kanten (jeg stappet fyllet mitt inn i en nylonstrømpebukse, da var det lettere å få det til å ligge fint), og bruk en stor sikkerhetsnål el for å føre tråden gjennom løpegangen![]()
Ut fra oppskriftene jeg har sett på nett ser det ikke så avansert utså med litt hjelp i tillegg til symaskin, så skal det nok være oppnåelig tenker jeg
Vi får ta å legge ut dokumentasjon av de ferdigstilte prosjektene
Det hadde vært gøy å se!
Jeg sydde et til en venninne for en stund siden, og jeg har veldig lite erfaring med symaskin fra før. Men med litt tålmodighet, gikk det helt fint. Jeg kjøpte mønster fra stoff og stil, fulgte det samtidig som jeg så på denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=zjf4V1fPAzA
Mamma synes det er så mye nymoderne tull. Hun hadde jo ikke babynest og trengte heller ikke mener hun. Men jeg synes det virker så trygt på sofa etc
Åh, så fint!! Mimmimona er så flink![]()
Har bestilt dette [emoji173]
Ja utrolig! Er så spent på å motta detÅh, så fint!! Mimmimona er så flinkdet var hun jeg også brukte
![]()
Er det ditt det er bilde av klar til sending, eller har du bestilt i dag?Ja utrolig! Er så spent på å motta det![]()
![]()
Jeg har bestilt helt samme,men mitt er ikke ferdig før om 4 ukerEr det ditt det er bilde av klar til sending, eller har du bestilt i dag?![]()
Det er nok det. Da jeg bestilte fra henne måtte jeg vente lengre enn 4 uker, for å si det sånnJeg har bestilt helt samme,men mitt er ikke ferdig før om 4 ukerLurt å bestille i god tid tror jeg.