Babynest

Det samme tenkte jeg! Men så er jeg ikke noe god til å sy, så må kanskje spørre mamma pent om hun vil hjelpe meg ;)

Ut fra oppskriftene jeg har sett på nett ser det ikke så avansert ut :) så med litt hjelp i tillegg til symaskin, så skal det nok være oppnåelig tenker jeg :) Vi får ta å legge ut dokumentasjon av de ferdigstilte prosjektene :D Det hadde vært gøy å se!
 
Ut fra oppskriftene jeg har sett på nett ser det ikke så avansert ut :) så med litt hjelp i tillegg til symaskin, så skal det nok være oppnåelig tenker jeg :) Vi får ta å legge ut dokumentasjon av de ferdigstilte prosjektene :D Det hadde vært gøy å se!

Jeg får lete litt på nett, kanskje det er overkommelig ;) Ja da kan en jo absolutt legge ut resultatene!
 
Jeg har sydd 2 stk, først et spedbarnsstørrelse, og så et større siden guttungen fortsatt brukte det når han egentlig hadde vokst utav det. De er relativt enkle å lage, bare pass på å ha nok fyll i kanten (jeg stappet fyllet mitt inn i en nylonstrømpebukse, da var det lettere å få det til å ligge fint), og bruk en stor sikkerhetsnål el for å føre tråden gjennom løpegangen :)
 
Jeg har sydd 2 stk, først et spedbarnsstørrelse, og så et større siden guttungen fortsatt brukte det når han egentlig hadde vokst utav det. De er relativt enkle å lage, bare pass på å ha nok fyll i kanten (jeg stappet fyllet mitt inn i en nylonstrømpebukse, da var det lettere å få det til å ligge fint), og bruk en stor sikkerhetsnål el for å føre tråden gjennom løpegangen :)

Takk for tips! :D
 
Ut fra oppskriftene jeg har sett på nett ser det ikke så avansert ut :) så med litt hjelp i tillegg til symaskin, så skal det nok være oppnåelig tenker jeg :) Vi får ta å legge ut dokumentasjon av de ferdigstilte prosjektene :D Det hadde vært gøy å se!


Jeg sydde et til en venninne for en stund siden, og jeg har veldig lite erfaring med symaskin fra før. Men med litt tålmodighet, gikk det helt fint. Jeg kjøpte mønster fra stoff og stil, fulgte det samtidig som jeg så på denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=zjf4V1fPAzA
 
Mamma synes det er så mye nymoderne tull. Hun hadde jo ikke babynest og trengte heller ikke mener hun. Men jeg synes det virker så trygt på sofa etc
 
1911cd223d2bd97359cbb782fe1ca441.jpg


Har bestilt dette [emoji173]
 
Back
Topp