Babynest

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Flere som tenker å bruke nest i starten? Her har jeg etter minste, og jeg gleder meg så til å finne det frem igjen :D
 

Vedlegg

  • 1478809212512.jpg
    1478809212512.jpg
    81,2 KB · Visninger: 182
Ååh, så fint ditt var, elsker Ole Brumm.
Skal ha jeg også, bestiller etter jul tenkte jeg :)
 
Ååh, så fint ditt var, elsker Ole Brumm.
Skal ha jeg også, bestiller etter jul tenkte jeg :)
Elsker Ole brum jeg også, og på den tida jeg bestilte visste vi ikke kjønn :) glad for det nå, for da kan det brukes til lille som er i magen nå uansett :D lurt å bestille tidlig ;) jeg måtte vente nesten 3 mnd på mitt :)
 
Har etter storebror, kun det vanlige kjedelige sleepyhead :p men elsker at det er så fast og mini stortrivdes så det blir nok herlig for neste også!
 
Så fint! Jeg kjøpte easygrow mom&me nå. Der kan "ramma" tas av og brukes som ammepute og gravidpute. Har den i senga allerede, veldig fornøyd! Og utrolig glad for multifunksjon! Alle babytingene tar jo så mye plass. :)
 
Jeg hadde til storebror og skal bestille til lillesøster også :)
Brukte det ganske lenge da storebror var prematur og veldig liten <3 vokste sakte når han var baby :)
 
Jeg skal lage så fort jeg vet kjønnet. UL om 5 dager så går bare å gleder meg til alt fint som skal syes og stelles i stand :)
 
Hvor mye koster ca. sånne babynest? Og hvor lenge kan de brukes? :)
Jeg fikk med madrass, hjerte og dynetrekk til nestet, og betalte vel 1750 inkludert frakt. Mye billigere å sy selv visst nok og veldig enkelt. Men jeg valgte letteste utvei ;) ellers ligger vel bare nest på ca 500-650 i pris
 
Har etter storesøster. Bestemoren som sydde det :)
 
Her har mormor til baby bestilt et hos ei hu kjenner :) Må nok lese meg opp på sånne nest, er ikke helt sikkert på hva alternativene for bruk er :p
 
Jeg har bestilt dette :) litt lenger modell. Tok rundt en uke fra jeg bestiltetil det var laget og sendt ;) betalte 987 inkl frakt og har sporing på pakken :) anbefaler derfra ;)
 

Vedlegg

  • 1478859488483.jpg
    1478859488483.jpg
    47,8 KB · Visninger: 134
Har etter minste som eg skal bruke. Mamma sydde til mini mens me var på sjukehuset. Siden ho var så lita brukte ho det lenge, og hadde det lunt og godt oppi den. Kempe kjekt!!
 
Flere som tenker å bruke nest i starten? Her har jeg etter minste, og jeg gleder meg så til å finne det frem igjen :D

Dey var nydelig! Her blir vi også til å bruke babynest, har etter kommende storebror som ble født aug 2015 :)
 
Brukte det faktisk ikke med min første. Vi brukte helsetepper og den slags til å lage et "rede" både i vår seng, sprinkelsengen og vognen, men når det er sagt tror jeg en sånn sleepyhead er fin å ha, så kommer nok til å kjøpe det. Men jeg venter nok med alle kjøp til etter jul (termin i april). :)
 
Vi har heller ikke brukt babynest til vår første. Har rullet sammen noen tepper og brukt en avlang pute. Det har fungert fint. Tenker kanskje gjør det denne gangen også? :)
 
Back
Topp