Babynest

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha babynest, men ser jo alle bruker det så kanskje en skal investere i det allikevel :)
Dere som har brukt det før, hvor lenge brukte dere det ca? :)
 
Vi får babyneste av søsteren min:happy:Hun har bestilt fra drømmerede,de lager så mye fint.
 
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha babynest, men ser jo alle bruker det så kanskje en skal investere i det allikevel :)
Dere som har brukt det før, hvor lenge brukte dere det ca? :)
Vi brukte det i ca 5 måneder kanskje? Glemmer jo så mye så fort..
 
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha babynest, men ser jo alle bruker det så kanskje en skal investere i det allikevel :)
Dere som har brukt det før, hvor lenge brukte dere det ca? :)
Vi hadde stor baby så fikk ikke brukt det mer enn ca 3 mnd. Da var han for bred ;)
 
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha babynest, men ser jo alle bruker det så kanskje en skal investere i det allikevel :)
Dere som har brukt det før, hvor lenge brukte dere det ca? :)
Vi brukte vårt i over et år, han vokste utav den første etterhvert, men han trengte fremdeles tryggheten i sprinkelsenga, så jeg sydde en større :)
 
Endelig fikk Jeg kjøpt inn stoff og prøvd på aller første syprosjekt [emoji4]
0903fb350175e7c9cfc16e557b49492a.jpg
12bdbfdcb9b4742f020fb1418274f0a7.jpg
 
Endelig fikk Jeg kjøpt inn stoff og prøvd på aller første syprosjekt [emoji4]
0903fb350175e7c9cfc16e557b49492a.jpg
12bdbfdcb9b4742f020fb1418274f0a7.jpg

Så fint det ble! Du er flink :) Skal prøve meg på et selv tenkte jeg. Kan jeg spørre hvor du hentet oppskriften fra? Likte ditt veldig godt både i form og farge :)
 
Så fint det ble! Du er flink :) Skal prøve meg på et selv tenkte jeg. Kan jeg spørre hvor du hentet oppskriften fra? Likte ditt veldig godt både i form og farge :)
Er stoff og stil sitt mønster og stoff :)
La begge stoffene med rettssidene mot hverandre slik at det vrange kom ut på bordet og der jeg la mønsteret. Tok nåler rundt og sydde først ytterdelen, men fra midten av "pølse 1" til midten av "pølse 2". Så snudde jeg slik at rettssidene kom ut. målte så den innerste delen og satt litt nåler. Sydde så den delen. Så Sydde jeg båndet hvor silkebåndet skal gjennom. Tredde silkebåndet (utrolig treg prosess :p). Så fylte jeg ytterkanten med innholdet fra nesten 3 puter (kjøpte den billigste puta på ikea ×3). Så la jeg i madrass (klippet fra den billigste sprinkel seng madrassen til ikea- dvs jeg brukte ikke platevatt).
Sydde ikke helt igjen bunnen der madrassen er, har borrelås, i tilfelle det må vaskes så kan jeg ta ut madrassen.
Så Sydde jeg resten igjen nede.

Ble faktisk utrolig fornøyd til at det er første gang. Var enklere enn jeg trodde [emoji14]

Sydde også to sengekanter som jeg fylte med madrass, til sprinkelsenga
2f7457fb546518e5ec6d2af7740100c9.jpg
 
Venter på mitt ifra MominTrollet design på facebook. De ser superfine ut!! De har giveaway nå også mener jeg å huske:-D

Leveringstiden var bare 3-4 dager:angel8, men jeg har sagt at jeg ikke trenger mitt før mars, så jeg får laga litt plass i heimen..

http://facebook.com/momintrolletdesign
for dere som lurer! :smiley-bounce012
 
Last edited:
Back
Topp