Ja, det har vært veldig greit altsåSå deilig å ha noen venninner som kan komme med gode råd når en skulle trenge det.
Trur også at jeg nå begynner å bli ferdig med det meste.
Når har du termin??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har vært veldig greit altsåSå deilig å ha noen venninner som kan komme med gode råd når en skulle trenge det.
Trur også at jeg nå begynner å bli ferdig med det meste.
Når har du termin??
Skal dere ha babynest? Vi hadde hatt veldig bruk for det sist gang da hun kom 7 uker for tidlig, men istedet bygget vi et "rede" med oppbygde kanter i senga hennes. Denne gangen er jo babynest det store, og mamma har sagt hun skal spandere et sånt et. (Bl. A.) Jeg tror valget faller på det under her, syns det var så fintHar dere bilder av deres? Inni babynestet står det forresten "Twinkle, Twinkle little star, do you know how loved you are"
![]()
Ååå, Moro! Nå var hun tom for det grå stoffet, men hun viste meg et som var litt mørkere, tror det blir veldig fint. Var det lang leveringstid på det til deg? Hun sa hun skulle prøve så godt hun kunne, men at det kanskje ikke rakk å komme frem til termin (forståelig nok, jeg som er treg, det er bare tre uker ditJeg har helt likt som det det er bilde av!![]()
Ja, det har vært veldig greit altsåjeg mangler en del ting som jeg fortsatt må kjøpe, men det skal jeg nok rekke før uke 37! Har termin 13 feb, er 35+3 idag. Du da? Regner med at det kanskje er 15?
![]()
Sant detHar termin 25 feb. Er 33+5. Ja det er vel greit å bli ferdig før uke 37. Skal sette opp tingene denne helgen og bli ferdig med å vaske klær sånn at jeg har alt på plass. Det er litt lettere å se hva du mangler når alt er fremme enn at det ligger i poser over alt.
Ååå, Moro! Nå var hun tom for det grå stoffet, men hun viste meg et som var litt mørkere, tror det blir veldig fint. Var det lang leveringstid på det til deg? Hun sa hun skulle prøve så godt han kunne, men at det kanskje ikke rakk å komme frem til termin (forståelig nok, jeg som er treg, det er bare tre uker dit)
Da krysser jeg fingraJeg bestilte litt tidlig, i november. Og så spurte hun om når jeg ville ha det, så ønsket jeg det før jul, og hun skulle se om hun klarte det. Og det klarte hun veldig godt gitt!![]()
Hørte med ei annen som sydde også, og hun tok i mot bestillinger men leverte IKKE før termin nærmet seg :-O
Åh så koselig ting du har lagd til babyen din!Jeg har sydd eget babynest og strikket et babypledd.
Idag har jeg begynt å vaske rundt på soverommet vårt, blir å ha babyen ilag med oss første tida uansett og vil jo ha det renthar par vegger igjen, tar resten imorgen
også har jeg endelig fått pakket den berømte bagen
![]()
Så fine ting du har laget!Jeg har sydd eget babynest og strikket et babypledd.
Idag har jeg begynt å vaske rundt på soverommet vårt, blir å ha babyen ilag med oss første tida uansett og vil jo ha det renthar par vegger igjen, tar resten imorgen
også har jeg endelig fått pakket den berømte bagen
![]()
Kjempefine! Har også sydd selv. Lurte på hva du brukte som fyll i dine?Vis vedlegget 97712Vis vedlegget 97714
Har sydd disse to babynesta selv som vi skal bruke til lillegutt![]()
Kjempefine! Har også sydd selv. Lurte på hva du brukte som fyll i dine?
Jeg brukte også platevatt, men delte de i tynne flak (3flak var presset sammen) og stappet de inn.. Ble du fornøyd med rullingen- ble det mykt og godt?Takkjeg har brukt platevatt fra stoff og still, den som er på 220cm i lengde og kjøpt 3m, brukte ca 2,5m å rullet en pølse av denne som jeg har brukt som kant
i bunnen har jeg 3 lag med samme platevatten
![]()
Åh herlighet som jeg plagdes med den platevatten i kanten! Jeg prøvde å rulle den og stikken den inn med hånda mi, men syns ikke det fylte så bra da- ble masse ledig rom der hånda mi var da jeg så trakk ut hånda, så det jeg lagde noen "lag" og stakk inn. Hvis jeg skal lage dette flere ganger så ville jeg ikke brukt platevatt til kanten, men noe annet mykt og lett formbart. Det får bli som det bleiSå fine ting du har laget!Men vil du ikke ha litt mer fyll rundt i kanten på babynestet ditt, så han/hun kan ligge enda litt trangere? For da føler de seg enda tryggere
Ikke ment som kritikk altså, bare et forslag
![]()
Hehehe, ja jeg har hørt det skal være et lite helvetteÅh herlighet som jeg plagdes med den platevatten i kanten! Jeg prøvde å rulle den og stikken den inn med hånda mi, men syns ikke det fylte så bra da- ble masse ledig rom der hånda mi var da jeg så trakk ut hånda, så det jeg lagde noen "lag" og stakk inn. Hvis jeg skal lage dette flere ganger så ville jeg ikke brukt platevatt til kanten, men noe annet mykt og lett formbart. Det får bli som det blei![]()
Putte det i pose? Ja det var kjæmpelurt, synd jeg ikke fikk det tipset for en uke siden he he ... Burde spurt her he he. Ja ja, det var jammen et godt tips for de som ikke har plagdes ennåHehehe, ja jeg har hørt det skal være et lite helvetteEt tips jeg leste var å putte det inn i en pose for å få dratt det rundt, men det må da også være ganske vanskelig. Syns du har vært flink jeg, nydelig ble det
![]()
Jeg brukte også platevatt, men delte de i tynne flak (3flak var presset sammen) og stappet de inn.. Ble du fornøyd med rullingen- ble det mykt og godt?
Hun som laget min tok hele armen gjennom og dro hele veien gjennom. Hun brukte den tynneste sommerdyna fra ikea sammenrullet inni kanten rundt babynestet. Også brukte hun sånn vatt i bunnen bare.Åh herlighet som jeg plagdes med den platevatten i kanten! Jeg prøvde å rulle den og stikken den inn med hånda mi, men syns ikke det fylte så bra da- ble masse ledig rom der hånda mi var da jeg så trakk ut hånda, så det jeg lagde noen "lag" og stakk inn. Hvis jeg skal lage dette flere ganger så ville jeg ikke brukt platevatt til kanten, men noe annet mykt og lett formbart. Det får bli som det blei![]()
Aha - nye tips hele tiden. Det vil jeg tro funka braHun som laget min tok hele armen gjennom og dro hele veien gjennom. Hun brukte den tynneste sommerdyna fra ikea sammenrullet inni kanten rundt babynestet. Også brukte hun sånn vatt i bunnen bare.