Babynest

Har sydd dette selv. Vis vedlegget 97761
Kommer til å bruke det i senga/vugga, kanskje vogna også. Med storesøstrene brukte vi helsetepper o.l. som vi rullet sammen. Funker det også, men kjekt å ha et som kan flyttes rundt på på en enkel måte.
Veldig fint! Og ja, det er jo veldig praktisk! Vi rullet håndklær, for spurvungen på 1818g flagra så voldsomt med armene hvis hun ble liggende uten. Lille tuppa.. ;)

JVis vedlegget 97769 Vi har bestilt oss denne fra My Beloved Ones på facebook :) gleder meg til å ta den i bruk! Tror det er lurt med babynest :)
Kjempefint! Jeg er jo så sent ute, 3 uker til termin plutselig. Får håpe hun er kjapp hun jeg skal bestille fra :P

Kjempefint! Jeg er jo så sent ute, 3 uker til termin plutselig. Får håpe hun er kjapp hun jeg skal bestille fra :P
Ja, jeg ville ha en litt nøytral en med dyr på, så er veldig fornøyd hehe! Hu jeg bestilte fra lagde den vel på en helg eller noe! Også var ikke prisen så ille heller :) jeg duger jo ikke til å sy eller noe sånt, og da er det greit at man kan kjøpe det hehe.

Ja, jeg ville ha en litt nøytral en med dyr på, så er veldig fornøyd hehe! Hu jeg bestilte fra lagde den vel på en helg eller noe! Også var ikke prisen så ille heller :) jeg duger jo ikke til å sy eller noe sånt, og da er det greit at man kan kjøpe det hehe.
Jeg sydde mitt på to dager, og jeg er ingen syerske, så det skal være mulig å få tak i et i løpet av tre uker, vil jeg tro. Jeg er med i en gruppe på facebook hvor folk i Trondheimsområdet kan kjøpe/selge barneutstyr, og der er det flere som syr og selger babynest. Er ei som har salg nå, selger de til 350,-

Jeg har kjøpt stoff og filt. Klar til å sy, mangler bare offwhite tråd. Fortsatt nesten 4 u til termin, syr vell dette på en dag eller en kveld vil jeg tro:)

Overraskande lett å sy - gjort på eit par timar :) Fint med mønster frå Stoff og stil!

Dette må jeg jo ha ;) Må vente til h*n kommer, så jeg vet hvilken farge jeg skal kjøpe ;)

Overraskande lett å sy - gjort på eit par timar :) Fint med mønster frå Stoff og stil!
Ja jeg vurderte å sy sjøl, men bor så langt unna stoff og stil så jeg tror ikke det vil lønne seg :P Her i bygda er det bare dyre stoffbutikker. Men, hvor mange meter trenger man egentlig?

Ja jeg vurderte å sy sjøl, men bor så langt unna stoff og stil så jeg tror ikke det vil lønne seg :P Her i bygda er det bare dyre stoffbutikker. Men, hvor mange meter trenger man egentlig?
Nå i disse salgstider kan du jo kjøpe ett fint sengesett som du syr det av.
Ligger mange oppskrifter og mål på nettet om du googler "sy babynest selv".
Drt er iallefall fort gjort å sy det. Gjorde det på en kveld.

Jeg sydde mitt på to dager, og jeg er ingen syerske, så det skal være mulig å få tak i et i løpet av tre uker, vil jeg tro. Jeg er med i en gruppe på facebook hvor folk i Trondheimsområdet kan kjøpe/selge barneutstyr, og der er det flere som syr og selger babynest. Er ei som har salg nå, selger de til 350,-
Da er du flink! Jeg har prøvd å sy og strikke, men blir så forbanna at jeg kaster det fra meg... Så jeg lot heller være å prøve denne gangen :p jeg har allerede fått tak i babynest, så den skal hentes nå til uken :)

Har sydd babynest selv :) Gleder meg til å ta den i bruk. De nester inn bebisene på kuvøsen, så ser hvor godt Alex ligger i senga med det :)

Trur det er beregna litt over ein meter (1,10) av to ulike stoff (om du vil ha ulike stoff inni og utanpå) Og platevatt til bunnen og kantane. Skråbånd og snor/bånd. Du kan evt. kjøpe frå Stoff og stil på nett?

Har lest om dem, men ble aldri helt enig med meg selv om det var noe jeg følte at det var behov for eller ikke. Etter all tenkingen bestilte jeg i går fra epla.no. Nå bare gleder jeg meg til å få den.

Har lest om dem, men ble aldri helt enig med meg selv om det var noe jeg følte at det var behov for eller ikke. Etter all tenkingen bestilte jeg i går fra epla.no. Nå bare gleder jeg meg til å få den.
Alle jeg kjenner som har babynest har vært kjempefornøyde, så den blir nok godt brukt :)

Alle jeg kjenner som har babynest har vært kjempefornøyde, så den blir nok godt brukt :)

Så bra. Da har jeg ikke gjort noe bom kjøp. Litt vanskelig er førstegangs fødende og det er så mye å velge i. Et hav av ting som noen synes er viktig og andre ikke.

Så bra. Da har jeg ikke gjort noe bom kjøp. Litt vanskelig er førstegangs fødende og det er så mye å velge i. Et hav av ting som noen synes er viktig og andre ikke.
Enig, første gang for meg også. Har null erfaring, men har heldigvis to venninner som fødte for et par måneder siden, og de hadde litt mer erfaring og ga meg heller noen tips :) men jeg kjøper iallefall det mest nødvendigste nå, også får vi se hva vi har lyst på eller plutselig trenger etterhvert som behov kommer :)

Enig, første gang for meg også. Har null erfaring, men har heldigvis to venninner som fødte for et par måneder siden, og de hadde litt mer erfaring og ga meg heller noen tips :) men jeg kjøper iallefall det mest nødvendigste nå, også får vi se hva vi har lyst på eller plutselig trenger etterhvert som behov kommer :)

Så deilig å ha noen venninner som kan komme med gode råd når en skulle trenge det.

Trur også at jeg nå begynner å bli ferdig med det meste.

Når har du termin??

Back
Topp