Babynest

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Skal dere ha babynest? Vi hadde hatt veldig bruk for det sist gang da hun kom 7 uker for tidlig, men istedet bygget vi et "rede" med oppbygde kanter i senga hennes. Denne gangen er jo babynest det store, og mamma har sagt hun skal spandere et sånt et. (Bl. A.) Jeg tror valget faller på det under her, syns det var så fint :) Har dere bilder av deres? Inni babynestet står det forresten "Twinkle, Twinkle little star, do you know how loved you are" ;)

Vedlegg

• 1420565274584.jpg
    1420565274584.jpg
    34,8 KB · Visninger: 130
Last edited:
Skal dere ha babynest? Vi hadde hatt veldig bruk for det sist gang da hun kom 7 uker for tidlig, men istedet bygget vi et "rede" med oppbygde kanter i senga hennes. Denne gangen er jo babynest det store, og mamma har sagt hun skal spandere et sånt et. (Bl. A.) Jeg tror valget faller på det under her, synd det var så fint :) Har dere bilder av deres? Inni babynestet står det forresten "Twinkle, Twinkle little star, do you know how loved you are" ;)
Fra lilleverden.no ?

ImageUploadedByBV Forum1420570482.849516.jpg
Har også sydd selv.
Med forrige bygde vi reder ved å rulle håndduker osv, disse ferdige babynestene hadde vi ikke hørt om.
Regner med å bruke det over alt.

Skal dere ha babynest? Vi hadde hatt veldig bruk for det sist gang da hun kom 7 uker for tidlig, men istedet bygget vi et "rede" med oppbygde kanter i senga hennes. Denne gangen er jo babynest det store, og mamma har sagt hun skal spandere et sånt et. (Bl. A.) Jeg tror valget faller på det under her, synd det var så fint :) Har dere bilder av deres? Inni babynestet står det forresten "Twinkle, Twinkle little star, do you know how loved you are" ;)
Sebbies verden har og nests
http://www.sebbiesverden.no/mobile/index.php#cat_54

Har også sydd selv- 3 stk for å slippe å flytte på de. Skal ha en i senga hjemme, en i sofa hjemme og en i senga i campingvogna :) Gleder meg til å prøve de ut- fantes ikke da de andre to var baby

Jeg vurderer å kjøpe, ser det er mange fine til salgs på epla.no.

Gudmoren til gutten i magen skal sy, så får det nok om ikke så lenge. :) Håper babyen trives i det.

Har sydd dette selv. ImageUploadedByBV Forum1420575650.715901.jpg
Kommer til å bruke det i senga/vugga, kanskje vogna også. Med storesøstrene brukte vi helsetepper o.l. som vi rullet sammen. Funker det også, men kjekt å ha et som kan flyttes rundt på på en enkel måte.

Back
Topp