Gikk det greit? Ønsker meg ny symaskin til jul (gamle er ødelagt), men har lite erfaring.. tenkte bare å prøve![]()
Hadde ikke sydd siden skoletida jeg... Fulgte oppskrift fra en blogg.
Gikk bra og blei nå tålig fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det greit? Ønsker meg ny symaskin til jul (gamle er ødelagt), men har lite erfaring.. tenkte bare å prøve![]()
Her er jeg igang med 3.neste- ønsker å ha i campingvogn, sofa og seng... Dere som har vasket disse- går det bra- tenker på vattet som er i, blir det liggende i en ball en plass? Har dere det i tørketrommelen ? Tenker det må vaskes endel ganger når det blir tatt i bruk...
Da satser jeg på at jeg får det til.. hva slags stoff brukte du? Vurderer å kjøpe et dynetrekk bare..Hadde ikke sydd siden skoletida jeg... Fulgte oppskrift fra en blogg.
Gikk bra og blei nå tålig fornøydlitt vanskelig med kantbåndet men gikk nå det å
![]()
SmartIkke vasket mitt men har lagt en koseklut (tror det heter det.... Sånn stor fra KID) dobbelt i bunnen sånn den tar av litt om hun feks gulper
Da satser jeg på at jeg får det til.. hva slags stoff brukte du? Vurderer å kjøpe et dynetrekk bare..
OkKjøpte stoff på stoff og stillitt tykkere til det på utsida og et litt tynnere og mykere bomullsstoff til innsida
![]()
Hvor kjøpte du det til den prisen ? Finner bare fra 700 og oppover..Vi betalte 550 inkl frakt, og det var verdt det. Ble brukt myyye i starten. Han bruker det litt ennå og, 5,5 mnd gammel, men han sovner raskere i vogna, så da blir det gjerne den nå.
På finn.no.Hvor kjøpte du det til den prisen ? Finner bare fra 700 og oppover..![]()
TakkPå finn.no.Mange som selger egensydde, og de er stort sett veldig fine og av god kvalitet.