Babynest :)

Tusen takk :) ser ut som du kanskje har et bredere bånd enn meg??

Ikke lett å bestemme seg når jeg var i butikken så måtte bare gå for noe, alt for mye fint å velge mellom :)
Åååå heldige deg som kunne gå i butikken å se/kjenne! Her måtte jeg se på ei vanskelig nettside :/


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Lykkredet på facebook, de lager sine av allergivennlig dyne som dermed og kan vaskes. Bør ikke ha kun vatt inni som noen har, det lekker ut gjennom stoffet...
Hm.. Er det noe skadelige stoffer i vatt? Hva bør en fylle med da? Tips?


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Åhhhh.... Trur at babynest er kjæmpebra, men ser at de koster omtrent 1000kr Jeg har akkurat NÅ bestemt meg for å sy en. Var masse fint stoff og oppskrifter for nybegynner"dummies" her på nett. Siden strikkinga mi feilet, så skal jeg prøve dette Artig med noe man har skapt selv
 
Veldig fornøyd med babynestet til lillejenta på 6 dager :)
 
Jeg kommer absolutt til å kjøpe det til gutten vår ;-). Syntes det ser kjempe kjekt ut ;-)
 
Tenker å kjøpe vi også. Blir mest sannsynelig fra Lille Verden :)
 
Elsker babynestet vårt - nesten like mye som vesla ;) Angrer ikkje på at eg kjøpte dette! Vesla er 5mnd. og sover trygt i dette hver natt. Har hatt det med på hytta, besøk hos besteforeldre, i sofaen, i vugga, osv. og jenta vår sover like godt alle plasser. Har ikkje hatt behov for reiseseng sålangt, da det bare er å legge babynestet i en seng og hun sover oppi dette. Var supert å ha mellom meg og samboeren i senga den første tiden også, når jenta sov veldig urolig og våknet av alt. Hadde det med på sjukehuset, og puttet det oppi trillesengen?? som hun lå i der :)
 
Vi har bestilt en. Veldig greit om man skal sove borte, så kan babyen sove i samme seng evt på sofaen dersom man bare skal på besøk :)
 
Vi brukte det masse, ikke nødvendig, men absolutt noe vi syntes var praktisk!
 
Tenkte at jeg skulle prøve meg på å sy et.. gidder ikke betale mye for det, så da kan jeg jo kose meg med å sy...
 
Veldig glad for mitt :) foreløpig der ho sover på natta ved siden av meg i senga og bruker den på sofaen på dagtid når ho sover der :)
 
Tenkte at jeg skulle prøve meg på å sy et.. gidder ikke betale mye for det, så da kan jeg jo kose meg med å sy...

Jeg sydde mitt. Første tingen jeg sydde etter å ha kjøpt symaskin... :p
 
Jeg sydde mitt. Første tingen jeg sydde etter å ha kjøpt symaskin... :p
Gikk det greit? Ønsker meg ny symaskin til jul (gamle er ødelagt), men har lite erfaring.. tenkte bare å prøve :)
 
Her er jeg igang med 3.neste- ønsker å ha i campingvogn, sofa og seng... Dere som har vasket disse- går det bra- tenker på vattet som er i, blir det liggende i en ball en plass? Har dere det i tørketrommelen ? Tenker det må vaskes endel ganger når det blir tatt i bruk...
 
Back
Topp