Babynest :)

Gullskatten

Forelsket i forumet
Er dette bra eller er det bare en ny trendgreie? :)
om det er bra, hvor/hvem/hva? :)
 
Hadde ikkje klart meg uten mitt. Jenta liker å sove i dette, og det er kjempeenkelt å flytte hun når hun ligger i det. Har brukt det på hytta, hos besteforeldre, i vugga, på sofaen, i senga osv. Til og med samboeren innrømmer at dette var et bra kjøp ;)
Eg bestilte mitt fra @hjertenest på instagram. Er så fint :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde ikkje klart meg uten mitt. Jenta liker å sove i dette, og det er kjempeenkelt å flytte hun når hun ligger i det. Har brukt det på hytta, hos besteforeldre, i vugga, på sofaen, i senga osv. Til og med samboeren innrømmer at dette var et bra kjøp ;)
Eg bestilte mitt fra @hjertenest på instagram. Er så fint :)


Sent from my iPhone using BV Forum

fint med slike tilbakemeldiger, driver å vurderer... :)
er hun kun på insta eller face og?
 
Stoff og stil selger mønster som gjør det superenkelt å lage dersom du har symaskin.

22.02.2015 ♡
 
Jeg har fått god bruk for mitt, først når hun var nyfødt, og så senere har jeg brukt det i sprinkelsenga for at hun ikke skal rulle. Var så heldig å få en av min hemmelige venn på termin-forumet:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker vårt masse :) I babysenga og vogna, på sofaen ved siden av oss, hadde det med på hytta.
Lillemann sover veldig godt i det. Hensikten med det er jo at bebin ligger tettere omsluttet, så overgangen fra livet i magen ikke blir så stor. Også er det veldig enkelt å flytte mellom seng, sofa osv.

Jeg har sydd mitt selv, med hjelp fra min flinke mamma, etter mønster fra Stoff og stil. Lagde også to stk. til barselgaver.
 
Min er 6 mnd og sover i nestet sitt fortsatt! Blir vel liggende i det til han blir konfirmant :p


Februar-14 mamma <3
 
Min er 6 mnd og sover i nestet sitt fortsatt! Blir vel liggende i det til han blir konfirmant :p


Februar-14 mamma <3

Her har vi sluttet med nest :O Mini var blitt så aktiv i sengen, at vi ikke kunne ha det lengre...
 
Her har vi sluttet med nest :O Mini var blitt så aktiv i sengen, at vi ikke kunne ha det lengre...
Har prøvd å ta det bort, men han ble sååå urolig! Ligger fortsatt ganske så rolig i nestet da, blir å fjerne det hvis han begynner å snu seg i senga. Ligger stort sett på rygg fortsatt, hender han legger seg litt over på siden innimellom.


Februar-14 mamma <3
 
Har prøvd å ta det bort, men han ble sååå urolig! Ligger fortsatt ganske så rolig i nestet da, blir å fjerne det hvis han begynner å snu seg i senga. Ligger stort sett på rygg fortsatt, hender han legger seg litt over på siden innimellom.


Februar-14 mamma <3

Det skal ikke være enkelt! Jeg har en liten makk, så vi måtte ta det vekk.. Gikk egentlig ganske bra :)
 
Det skal ikke være enkelt! Jeg har en liten makk, så vi måtte ta det vekk.. Gikk egentlig ganske bra :)
Må nok fjerne det snart her også, måååå jo venne seg av det etter hvert :p men det har i alle fall vært godt brukt, ikke bortkasta penger i mine øyne! Sååå enkelt når han var nyfødt også, flytta han bare fra vugge, sofa, dobbelsenga osv til sprinkelsenga med å løfte opp hele nestet og flytte over hvis han lå og sov.


Februar-14 mamma <3
 
virke som alle er fornøyde :)
jeg orker ikke lage selv, så da må jeg finne en flink selger ;)
tips?
 
Må nok fjerne det snart her også, måååå jo venne seg av det etter hvert :p men det har i alle fall vært godt brukt, ikke bortkasta penger i mine øyne! Sååå enkelt når han var nyfødt også, flytta han bare fra vugge, sofa, dobbelsenga osv til sprinkelsenga med å løfte opp hele nestet og flytte over hvis han lå og sov.


Februar-14 mamma <3

Kjempe praktisk :) En venninne fikk mitt, så kommer nok til å sy nytt om vi får en til med tiden.. :)
 
virke som alle er fornøyde :)
jeg orker ikke lage selv, så da må jeg finne en flink selger ;)
tips?
Jeg bestilte fra ei på facebook som heter maiken katrin stavn, betalte rundt 400-500 kroner mener jeg.


Februar-14 mamma <3
 
Holder på å sy babynest!! Symaskinen kom i går og jeg fikk begynt litt i dag.... Overhode ikke noen dreven syersk så spennende å se hvordan resultatet blir.....
 
Holder på å sy babynest!! Symaskinen kom i går og jeg fikk begynt litt i dag.... Overhode ikke noen dreven syersk så spennende å se hvordan resultatet blir.....

Jeg hadde heller ikke sydd mye før jeg sydde nestet. Men det ble bra :)
Lykke til :D
 
Jeg hadde heller ikke sydd mye før jeg sydde nestet. Men det ble bra :)
Lykke til :D

Sikkert litt forskjellige oppskrifter. Kom så langt i går at jeg fikk festet kantbåndet med nåler og sydd på den ene siden av båndet. Men klarte ikke å få sydd i kanten nede på den ene enden så tror jeg må sy det fast for hånd??
 
Sikkert litt forskjellige oppskrifter. Kom så langt i går at jeg fikk festet kantbåndet med nåler og sydd på den ene siden av båndet. Men klarte ikke å få sydd i kanten nede på den ene enden så tror jeg må sy det fast for hånd??

Jeg mener jeg sydde alt bånd på med maskin. Var en viren oppgave og måtte at det oppigjen noen ganger før jeg ble fornøyd..
 
Back
Topp