Babynest :)

Jeg mener jeg sydde alt bånd på med maskin. Var en viren oppgave og måtte at det oppigjen noen ganger før jeg ble fornøyd..

Får kanskje prøve litt igjen en dag.... Uansett første ting jeg syr så fornøyd uansett resultat.... Hehe...

Jeg kjøpte mitt hos @lille_verden på Instagram men jeg tror også hun har Facebook-side. I september skal de visst åpne nettbutikk. Jeg bruker mitt til minsten ennå og han blir straks 1 år, så det kan se ut som disse er litt større enn originalen?

babyverden.jpg

Syns alle prater så positivt om det, så vi har ønsket oss det :D Så bestevenninnen min har bestilt det i gave til oss <3

Fikk i dag pakke fra stoff og stil, alt jeg trenger til to stk :) betalte 500 tilsammen for alt jeg trenger samt porto :) spent på å sy/ta det i bruk :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Vi hadde ikke klart oss utrn babynest! Tulla er snart 8 mnd og elsker fortsatt å ligge i den <3

Føler dette virkelig har blitt en trend nå ihvertfall. "alle" skal jo ha det, hehe :)
Jeg har selv begynt å sy et :)

Føler dette virkelig har blitt en trend nå ihvertfall. "alle" skal jo ha det, hehe :)
Jeg har selv begynt å sy et :)

lykke til, er jo ekstra gøy når folk sier di er fornøyde og at det blir mye brukt :-) håper snuppa mi også vil trives i babynestet når ho kommer :-)

Har aldri tenkt på at det er noe jeg skulle hatt, men det blir nok så jeg skaffer meg det denne gangen etter så mye skryt overalt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte også at jeg skulle prøve å sy selv, etter en oppskrift jeg fant på nettet. Hører jo veldig mye positivt av de som har hatt babynest, så satser på at både vi og mini også blir fornøyd :)
Kan absolutt ikke sy da, så godt jeg har til februar med å bli ferdig! Haha :p

ImageUploadedByBV Forum1410456726.520720.jpg
Dette har jeg sydd i dag- en prøve (skal ha i senga) plagdes med kantbåndet, så er ikke fornøyd med den, og så ser jeg at det ble for lite bue øverst.. Men som sagt, en prøve. Skal sy en lik å ha i campingvogna og en i et søtere stoff jeg også har kjøpt, til å ha i stua :) Er ikke flink å sy :( men tenker øvelse gjør mester , så tar fineste stoff til slutt :) gleder meg til å ta de i bruk :)

Vis vedlegget 77184
Dette har jeg sydd i dag- en prøve (skal ha i senga) plagdes med kantbåndet, så er ikke fornøyd med den, og så ser jeg at det ble for lite bue øverst.. Men som sagt, en prøve. Skal sy en lik å ha i campingvogna og en i et søtere stoff jeg også har kjøpt, til å ha i stua :) Er ikke flink å sy :( men tenker øvelse gjør mester , så tar fineste stoff til slutt :) gleder meg til å ta de i bruk :)

Var jo fin den! Gjør ikke så mye om det ikke var så buet på toppen synes jeg da.... Hadde ikke sydd noe siden skolen når jeg sydde mitt og sleit også litt med kantbåndet.... Men har jo litt sjarm når en ser det er hjemmelagd :-)

Du skal virkelig ha mange!! Blir du nok mer dreven etterhvert :-)

Vis vedlegget 77184

Synes du har vært kjempeflink jeg :-) Har lyst til å prøve å sy jeg også, men ender nok med å kjøpe. Vet at jeg blir veeeeldig frustrert hvis jeg plages!!

Var jo fin den! Gjør ikke så mye om det ikke var så buet på toppen synes jeg da.... Hadde ikke sydd noe siden skolen når jeg sydde mitt og sleit også litt med kantbåndet.... Men har jo litt sjarm når en ser det er hjemmelagd :-)

Du skal virkelig ha mange!! Blir du nok mer dreven etterhvert :-)

Brukte du vanlig kantbånd? Så etter jeg hadde bestilt kantbånd at noen hadde brukt "vanlig" slett bånd.. Lurer på om de er lettere å sy på..hm..
Og så knotet jeg litt med å sy kantbåndet på nederst der jeg hadde åpningen...

Ja, håper jeg blir bedre :D Skulle egentlig sy to, et til hjemme og et til campingvogna så jeg skulle slippe å dra de med rundt..men så var uglemønstret såpass bredt at det ble nok til to så jeg etter bestilling :) så da blir det tre :) betalte bare 500 for alt, men må kjøpe mere vatt.. Så er jo ikke rare prisen :)

Synes du har vært kjempeflink jeg :-) Har lyst til å prøve å sy jeg også, men ender nok med å kjøpe. Vet at jeg blir veeeeldig frustrert hvis jeg plages!!

Syntes du skulle sy selv jeg :) har minimal erfaring med å sy- kun sy opp gardiner... Og min ble ok, enda jeg ikke var SÅ nøye siden det var en prøve :) Er helt sikker på at du får til :) og så er det jo artig å ha hjemmelaget.. Kjøpte stoff på stoff og stil og betalte 500 med porto for stoff til tre stykker (men må kjøpe mere vatt) så er jo billigere om en kjøper til bare en :)

Brukte du vanlig kantbånd? Så etter jeg hadde bestilt kantbånd at noen hadde brukt "vanlig" slett bånd.. Lurer på om de er lettere å sy på..hm..
Og så knotet jeg litt med å sy kantbåndet på nederst der jeg hadde åpningen...

Ja, håper jeg blir bedre :D Skulle egentlig sy to, et til hjemme og et til campingvogna så jeg skulle slippe å dra de med rundt..men så var uglemønstret såpass bredt at det ble nok til to så jeg etter bestilling :) så da blir det tre :) betalte bare 500 for alt, men må kjøpe mere vatt.. Så er jo ikke rare prisen :)

Ikke gale prisen nei i forhold til å kjøpe ferdigsydd!!

Sleit også med kantbåndet mot åpningen og sydde nok litt for langt ned på siden av pølsene kanskje.... Fulgte oppskrift fra en blogg så tegnet opp sjøl, hadde kanskje blitt enda finere med ferdig mønster....

Også handlet på stoff og stil, mye fint der :-) hadde vanlig kantbånd vil jeg tro.... Vet ikke om du ser det på bildet under??? ImageUploadedByBV Forum1410466525.460537.jpg

Synes babynest er koselig å ha, og veldig kjekt når lillesøster ligger mellom oss i senga (hvis vi ser på film på kvelden, feks). I dag la storesøster (på 2) seg oppi også :D Veldig koselig, selv om det var i knappeste laget til henne :P

Ikke gale prisen nei i forhold til å kjøpe ferdigsydd!!

Sleit også med kantbåndet mot åpningen og sydde nok litt for langt ned på siden av pølsene kanskje.... Fulgte oppskrift fra en blogg så tegnet opp sjøl, hadde kanskje blitt enda finere med ferdig mønster....

Også handlet på stoff og stil, mye fint der :-) hadde vanlig kantbånd vil jeg tro.... Vet ikke om du ser det på bildet under??? Vis vedlegget 77219
Så fin din va :)
Ser ut til at vi har brukt samme kantbånd.. Fulgte også et blogginnlegg hvor jeg selv tegnet opp mal (tegnet rett på stoffet uten å klippe ut mal i papir)
Jeg vasket stoffet først, så var litt fuktig da jeg klippet opp (så holdt stoffet seg mere iro:) )

Syns stoffet ditt va så fint :) da jeg bestilte mitt fant jeg ikke så mye... Så ble det med ugle, og det andre er veldig lyst og med søte krokodiller på i svakt motiv :)

Så fin din va :)
Ser ut til at vi har brukt samme kantbånd.. Fulgte også et blogginnlegg hvor jeg selv tegnet opp mal (tegnet rett på stoffet uten å klippe ut mal i papir)
Jeg vasket stoffet først, så var litt fuktig da jeg klippet opp (så holdt stoffet seg mere iro:) )

Syns stoffet ditt va så fint :) da jeg bestilte mitt fant jeg ikke så mye... Så ble det med ugle, og det andre er veldig lyst og med søte krokodiller på i svakt motiv :)

Tusen takk :-) ser ut som du kanskje har et bredere bånd enn meg??

Ikke lett å bestemme seg når jeg var i butikken så måtte bare gå for noe, alt for mye fint å velge mellom :-)

Back
Topp