Babynavn?

Jeg har et jentenavn jeg har så lyst til å bruke, men vet mannen ikke deler entusiasmen. Blæ :p

har hatt navn klare jeg siden førstemann :) men om samboer er enig med meg det tviler jeg veldig på, får ta den diskusjonen da man vet kjønn :)
blir jo mitt 3 og hans første og han liker typiske norske navn mens jeg er veldig for eng/amrikansk/britiske navn som begge gutta har.

Tror vi kommer til å slite med å bli enige om navn! min kjære vil ha noe som begynner på M. og kommende storesøster vil ha en lillebror som skal hete Bjørn :p

Storesøster heter Ine Viktoria, så vil ha noe som passer til, og dobbeltnavn om det blir jente :)

Vi ersker at snakke om navne herhjemme. Vores lister er ofte lange og ændre sig også undervejs i graviditeten. Vores store børn har gamle navne, så det skal den lille også have. Til en pige tænker vi. Jeg synes at Elly er fint til en pige og Anker til en dreng :)

Her heter storebror Elias, og lille skal hete Elvira etter min oldemor hvis det blir en jente, det er bestemt for leenge siden, hvis det er gutt er vi helt blanke, men vil gjerne fortsette med et navn på E :p

Manner har veldig følelse på at vi får gutt denne gangen. Har ei jente fra før som heter Karoline. Hvordan navn passer med det?

Med forrige hadde vi begge navn klart lenge før vi begynte prøvingen. Og det ble det guttenavnet. Siden den gang har jeg ombestemt meg for jentenavn. Vi er helt blanke der, men har hatt nytt guttenavn klart lenge allerede :)

Vi har hatt jente navn, å har hatt det i mange år! Men værre med guttenavn :/ sliter med å bli enige :/

Jeg er veldig glad i Erlend og Eirik. Han er mer på Luke (Star Wars fan delux)...... jeg er ikke heeeelt der.

Men ettersom samboeren min er svensk må vi nok kikke på svenske barnenavn også, når den tid kommer. Masse fine svenske jentenavn :)

Jeg har hatt jentenavnet klart lenge, men produserer bare gutter her;)
Mannen som fant navnene deres..,

Martine er vedig fint :) hadde valgt det selv om ikke dattera til en venn het det.

Vi liker så godt Lionel <3 Har et jentenavn klart også, må bare få mannen med på det. Håper alt går bra, at hcg stiger jevnt og at spiren klorer seg fast! Får vite på fredag. Gruer meg!

Back
Topp