Babynavn?

Håper ikke jeg jinxer til noe her nå! Men sniker meg inn her og leser litt rundt... her er mitt favorittnavn Jenny på jente. Men mannen er ikke helt enig, han foretrekker Michelle. Men jeg syns Michelle er harry :P Hehe.. heldigvis har vi ett jentenavn som vi allerede har bestemt oss for at en evt datter skal hete ;) Det navnet dukket opp i en drøm da jeg var gravid første gang og jeg hadde aldri hørt det navnet før (såvidt jeg vet da). Ganske sjeldent navn, så røper det ikke enda.

Av guttenavn er William en soleklar favoritt! Er også glad i Johannes, men mannen sier nei til Johannes. Liker også Aaron, Noah og Alek.
Jeg liker også William og Johannes :) mannen derimot er IKKE enig :p

Så spennende med drømmen din :) håper spiren sitter snart :)

Er på en måte redd for å jinxe ting jeg også, tar meg i å tenke sånn hele tida :-P med det går jo ikke ;)

Veldig spent på det sjelde navnet merker jeg Geminigirl :)

Jeg liker også William og Johannes :) mannen derimot er IKKE enig :p

Så spennende med drømmen din :) håper spiren sitter snart :)

Ja, jeg ble så overrasket når jeg våkna. Følte umiddelbart at det var en liten jente i magen min, selv om det enda bare var et frø :P Men kjønnet er jo bestemt helt fra det er unnfanget. Og navnet er kjempefint, og nevnte det for mannen og han likte det godt også! Og vi er sjeldent enige om navn... så det bare føltes perfekt å bruke det navnet en dag :)

Håper jeg å! :) Håper litt å komme inn hit.. har en liten følelse på det, men får se an enda. Er 8 dpo i dag :P

Er på en måte redd for å jinxe ting jeg også, tar meg i å tenke sånn hele tida :p med det går jo ikke ;)

Veldig spent på det sjelde navnet merker jeg Geminigirl :)

Hehe ja, mange som har vært nysgjerrige på det navnet, men jeg holder det tett til brystet så lenge! Den dagen jeg har oul og hvis det er en liten jente der inne, og navnet fortsatt føltes riktig, så røper jeg det nok! Men dere har nok hørt navnet før, bare at det ikke så mange som heter det.

Ja, jeg ble så overrasket når jeg våkna. Følte umiddelbart at det var en liten jente i magen min, selv om det enda bare var et frø :P Men kjønnet er jo bestemt helt fra det er unnfanget. Og navnet er kjempefint, og nevnte det for mannen og han likte det godt også! Og vi er sjeldent enige om navn... så det bare føltes perfekt å bruke det navnet en dag :)

Håper jeg å! :) Håper litt å komme inn hit.. har en liten følelse på det, men får se an enda. Er 8 dpo i dag :P
Oj så spennende :) da kan du jo snart begynne å teste :) håper at du kommer inn hit med en nydelig liten spire :)

Mange her som synes at guttenavn er vanskelige :) Vi liker bl.a. Martin og Andreas.

Storebrors favoritt: Storm (har sett på jul på Månetoppen ;) )
Min favoritt: Kian
Sambos favoritt: Lukas
Lukas står på min liste også. :) Kian er også veldig fint.:)

Egentlig har jeg mest lyst på Samuel hvis jeg får en gutt, men jeg tror ikke mannen min blir med på det.

Det er det som er så vanskelig, å bli enige :) Jeg hadde aldri hørt Kian før, men har blitt kjent med verdens nydeligste, lille gutt som heter det, så navnet er nok noe farget av at han heter det ;)

Vi sleit med navn forrige gang, hadde et forslag, men var veldig usikker. Så tok over en uke før ungen fikk navn :p

Nå har vi ikke peiling, håper det blir lettere når vi vet kjønn :)

Ja... Det har jeg tenkt på også... Så uenige om navn som vi er kunne vi jo risikere å bli tildelt navn fra staten! ;) best å starte letingen tidlig... egentlig burde vi blitt enige FØR jeg ble gravid, for har blitt enda mer sta en vanlig :-P

Vi sliter nok mest med jentenavn :p
Guttenavnet til yngste var ikke vanskelig å finne.
De skal jo passe inn med de to andre også :p

Kasper og Jesper? ;) *fnis*
Neida... Hva heter de da? :)
Vi har en Mikaela og en Johannes.. så vi må ha noe som passer med det =)

(hadde vært veldig fint om du quoter den du spør, da får den du quoter beskjed om det =) Bare et tips )

Vi har navnene klare, har hatt det en stund :p

Mie eller Leon :) Førstemann heter Oliver :)

Vi har en Mikaela og en Johannes.. så vi må ha noe som passer med det =)

(hadde vært veldig fint om du quoter den du spør, da får den du quoter beskjed om det =) Bare et tips )
Jeg fant ut av det! :-D Er helt fersk på dette med forum og skjønner ikke helt appen, men tror jeg tulla litt med noe sitering i går ;)

Begge navnene er veldig fine :) Skjønner hva du mener...passer liksom ikke med Ida eller Ole når de to andre har litt lengre navn :)
Tror forresten jeg misforstod deg. Jeg trodde du mente at navnet til den i magen var lett å finne på hvis det var gutt siden det måtte passe med de to andre :rolleyes: derfor jeg tenkte Kasper og Jesper :)

Min sønn heter Adrian, og vi tenker at Helene passer fint, men vet ikke helt hva som passer med guttenavn...

Jeg fant ut av det! :-D Er helt fersk på dette med forum og skjønner ikke helt appen, men tror jeg tulla litt med noe sitering i går ;)

Begge navnene er veldig fine :) Skjønner hva du mener...passer liksom ikke med Ida eller Ole når de to andre har litt lengre navn :)
Tror forresten jeg misforstod deg. Jeg trodde du mente at navnet til den i magen var lett å finne på hvis det var gutt siden det måtte passe med de to andre :rolleyes: derfor jeg tenkte Kasper og Jesper :)

Min sønn heter Adrian, og vi tenker at Helene passer fint, men vet ikke helt hva som passer med guttenavn...
Ja, av en eller annen grunn er ikke guttenavn det vanskeligste å finne på. Vår ynsgte fikk navn etter jeg foreslo "hva med Johannes" og mannen sa "Ja!"
Eldste derimot ....tok noe lengre tid :p

Hehe, sitering er litt klønete innen man kommer inn i det. om du markerer innlegget du vil sitere, skal det komme opp valget "sitér" =)
Det er ikke barebare å komme inn og få til nye greier med en gang :p

Hehe, sitering er litt klønete innen man kommer inn i det. om du markerer innlegget du vil sitere, skal det komme opp valget "sitér" =)
Det er ikke barebare å komme inn og få til nye greier med en gang :p
Det var så intuitivt at jeg ikke oppdaget det :-P Fikk rota det fram da :)

Back
Topp