Babynavn?

Mammato

Termin 5. september 2015
Septemberlykke 2015
Det er jo veldig tidlig, men også veldig morro... Så da lurer jeg litt på om dere har tenkt på noen babynavn alt? :)

Vi ble enige i dag om Helene. Guttenavn har vi ikke bestemt enda. Men Helene blir det nok hvis det blir jente, for det er hittil det eneste jentenavnet vi begge syntes var kjempefint ;)

Vi er enige om jentenavn, men ikke guttenavn. Han liker ikke de jeg foreslår og jeg liker ikke de han foreslår :p det er nesten så jeg håper på jente bare for å slippe krangelen om guttenavn :p vi har snakket om navn i flere år nå uten å bli enige :p

Haha, sånn har vi det også. Derfor ble vi så overrasket da begge likte Helene :)

Har ingen aning på verken guttenavn eller jentenavn :o har en jente fra før som heter Leah.. Vil ha noe som matcher det godt! Forslag?

Jentenavn er klart, har hatt det siden førstemann, men fikk gutt så satser på jente denne gangen, for på guttefronten er vi blanke på navn :p

Nei det har vi ikke turt å diskutere enda, er så redd for at vi instiller oss skikkelig i babymodus og så plutselig mister jeg? :/ Får vente litt til, men tar gjerne imot forslag jeg også :)

Vi er enige om Maria hvis vi får en jente noen gang. :) Guttenavn blir nok skikkelig vanskelig å bli enige om, det venter vi med til vi eventuelt får vite at vi får en gutt.

Vi er ikke enige om navn til gutt, men der vet vi i hvert fall at vi liker flere navn i "samme gate". Jentenavnet var det vanskeligste for oss :rolleyes:

Alt gikk så fint med forrige svangerskap at vi dessverre ikke har tatt ordentlig inn over oss at det kan gå galt nå. Dermed har vi nok vært litt tidlig ute med alt og er allerede i skikkelig babymodus...

Jeg har hatt 3-4 spontanaborter, så jeg vet absolutt at det kan gå galt, men jeg er likevel i fullt babymodus. :D Min erfaring er at det er like greit å glede seg, det blir ikke lettere å miste om man bruker hele svangerskapet på å prøve å ikke tenke baby. Og jeg tenker at uansett om det går galt en gang til, så skal jeg jo ha et barn til slutt, som kommer til å trenge navn. :):D:p

Jeg har hatt 3-4 spontanaborter, så jeg vet absolutt at det kan gå galt, men jeg er likevel i fullt babymodus. :D Min erfaring er at det er like greit å glede seg, det blir ikke lettere å miste om man bruker hele svangerskapet på å prøve å ikke tenke baby. Og jeg tenker at uansett om det går galt en gang til, så skal jeg jo ha et barn til slutt, som kommer til å trenge navn. :):D:p
Takk! Der fikk du meg til å glede meg litt mer over graviditeten ;) jeg har mistet 2 ganger på rad nå, og går bare rundt å bekymrer meg å distanserer meg fra svangerskapet! Fra i dag av skal jeg bare glede meg :) å miste er grusomt uansett!!

Har ikke begynnt å tenke navn enda! Men har et guttenavn jeg liker godt :)

Så fint skrevet Caritas! :) Du har virkelig et poeng der! :) Også så fint at det hun skrev hadde slik en positiv innvirkning på deg i din situasjon Minnimus! :) Jammen kjekt med dette forumet!

Mange her som synes at guttenavn er vanskelige :) Vi liker bl.a. Martin og Andreas.

Storebrors favoritt: Storm (har sett på jul på Månetoppen ;) )
Min favoritt: Kian
Sambos favoritt: Lukas

Mange her som synes at guttenavn er vanskelige :) Vi liker bl.a. Martin og Andreas.

Storebrors favoritt: Storm (har sett på jul på Månetoppen ;) )
Min favoritt: Kian
Sambos favoritt: Lukas

Stemmer for Storm jeg :)

Nei uff, det venter jeg med til ting er noe mer sikkert :)
Er bare 3+4, tross alt :p

Håper ikke jeg jinxer til noe her nå! Men sniker meg inn her og leser litt rundt... her er mitt favorittnavn Jenny på jente. Men mannen er ikke helt enig, han foretrekker Michelle. Men jeg syns Michelle er harry :P Hehe.. heldigvis har vi ett jentenavn som vi allerede har bestemt oss for at en evt datter skal hete ;) Det navnet dukket opp i en drøm da jeg var gravid første gang og jeg hadde aldri hørt det navnet før (såvidt jeg vet da). Ganske sjeldent navn, så røper det ikke enda.

Av guttenavn er William en soleklar favoritt! Er også glad i Johannes, men mannen sier nei til Johannes. Liker også Aaron, Noah og Alek.

Back
Topp