fredrikke89
Forelsket i forumet
Hva lager dere til de små til middag? Trenger tips til annet enn kjøttdeig og spaghetti.. Sleng gjerne inn en oppskrift også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har jo slitt litt med å få han til å spise middag så etter mye testing nå så gir jeg biter av den maten vi spiser hver for seg. Moser jeg det sammen vil han ikke ha. Ikke alt som egner seg, men det er mye man kan gi på den måten.
Her går det i glass gitt.. Men får smake litt most potet og/eller gulrot når vi spiser middag. Får egentlig smake på det aller meste, bare det er i små biter og most.
Aha, da er det verre.. Mini spiser alt, men var ikke veldig begeistret for Nestle sin fiskegryte.Glass hadde vært kjekt når man er på farten, men Rolf nekter![]()
jJa det er jo enklest. Vi ahr prøvd most mat så lenge nå at jeg har gitt litt opp. Han er fruktmoskongen da.Er ikke alt Rolf heller vi ha blandet, men, han spiser stort sett det samme som oss, tar av litt av det meste før vi salter.
Her gikk favorittnudlene ned første gang vi prøvde. Neste gang var det ikke like populært.Aha, da er det verre.. Mini spiser alt, men var ikke veldig begeistret for Nestle sin fiskegryte.
Hva lager dere til de små til middag? Trenger tips til annet enn kjøttdeig og spaghetti.. Sleng gjerne inn en oppskrift også![]()
Samme herHer går det i glass gitt.. Men får smake litt most potet og/eller gulrot når vi spiser middag. Får egentlig smake på det aller meste, bare det er i små biter og most.
Her gikk favorittnudlene ned første gang vi prøvde. Neste gang var det ikke like populært.![]()
Koker fullkornspasta og karbonadedeig. Mikser det i kjøkkenmaskin med olje og tomatpure blanda med vannBlir veldig godt.. Kan vel hive i noe mer, men det har jeg ikke gjort
![]()