Babymat

He he, det er jaggu mye uverb ute å går nå til dags, så litt pupping må være lov ;)

Er mye rart ute å går innen gramatikk generelt :p
 
Leste i det heftet at mm-barn er mer mottakelige for nye smaker fordi mm varierer i smak utifra hva mor spiser, mens mme smaker det samme hver gang!
Det har jeg også lest. I. Er ikke kresen han snaker på alt. Problenet er å få i han litt mer mengder.
 
Ja, og det er riktig, men hvis de får puppe litt "hele" tida, blir de aldri ordentlig sultne, og sult er den største pådriveren for å få i seg mat. Så puppeungene har egentlig en fordel, men den forsvinner ofte i all puppingen, hehe.
Akkurat ja. Det jeg tenkte.
 
Linsegryte. Kyllinggryte. Laksemiddag.

Poteter, brokkoli, blomkål, kålrot, tomat, bittelitt hvitløk, paprika, søtpotet mm.
 
Så bra, da skal jeg prøve det :D koker man kjøttdeigen uten å steike først? Jeg er helt grønn på dette :p


Jeg bare kokte, for har hørt at det ikke skal stekes. Så IKKE bra ut og kokte det skikkelig lenge for synes det tok lang tid før den ikke var rosa inni.. :p
 
Jeg bare kokte, for har hørt at det ikke skal stekes. Så IKKE bra ut og kokte det skikkelig lenge for synes det tok lang tid før den ikke var rosa inni.. :p

Ja, jeg har jo også hørt det, men syns det høres så nasty ut å koke kjøttdeig :p men sikkert best å holde seg unna steking :)
 
Linsegryte. Kyllinggryte. Laksemiddag.

Poteter, brokkoli, blomkål, kålrot, tomat, bittelitt hvitløk, paprika, søtpotet mm.

Deler du oppskrifter på grytene?
 
Har slitt med å få henne til å like annet en spaghetti og kjøttdeig.
Men har gitt risotto med grønnsaker og kjøttdeig og i dag var det kylling.
I dag: Kyllingfilet, gulrot, potet, løk, hvitløk, urtekrydder(estragon, persille, koriander og gressløk), olje. Alt ble kokt sammen. Hun ELSKA det! :)
 
Helt enig! Verre med Kriczen ;)


snakker om uverb.. bøyninger av verb kan faktisk være litt innviklet innimellom.

Strikke, strikker, strakk har strukket.

Det høres nesten rett ut, men ehh :p
 
Har brukt kyllingkjøttdeig og storfe:)
 
Går i glass her, men jeg lagde kyllingfilet med potet, mais, erter og gulrøtter og det likte han ihvertfall veldig godt:)
 
får ikke så mye annet enn frukt her enda, han brekker seg å spytter ut bare.. har prøvd forskjellige grøt og middager... så vurderer brød egentlig.
 
Back
Topp