Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke helt enig. Masse bra næringsstoffer i fruktNoen ganger så må vi bare ha noe sammen med grøten for å få det ned. Da blir valget grøt med frukt etc. eller ingenting. Vi bruker jo ikke grøt tilsatt søtning. Prøver å begrense bruk av banan.
Trodde ikke de skulle ha nøtter så tidlig jeg?
Skal forsøke det oppi grøten jeg også istedenfor frukt. Hvor mye bruker du i en porsjon?Så lenge det ikke er allergi i nær familie, så er det "bare" kvelningsfaren som er problemet. Og hun får selvfølgelig ikke hele nøtter, eller biter, i grøten. Der har stavmikseren fått jobbe litt.. Og hun elsker smaken![]()
Skal forsøke det oppi grøten jeg også istedenfor frukt. Hvor mye bruker du i en porsjon?
Hun fikk 2 porsjoner til frokost i dag, var såå sulten
Da fikk hun 4 hele valnøtter, og 6 bringebær, + 1 god ts udo`s olje..og 2 skjeer mme
Skulle gjerne brukt mer blåbær jeg, men snupp blir hard i magen :/
Her vil han bare ha en kvart porsjon. :/ Da prøver jeg med en valnøtt og noen bær. I. driter jo hele dagen så blåbær er bare godt for å stabiliesere litt.![]()
Det har vi også tenkt å begynne med når han sitter stødig. Han tisser nesten alltid nå han får av seg bleia.Gjør det
Hehe, hun her er litt fin på det, og liker ikke å bæsje i bleia, så siste uka har vi begynt med dobæsjing, og ungen er storfornøyd![]()
Var på matlagingskurs på mandag, der lagde vi banan og mango. Det slo an både for meg og han![]()
Da kommer vi til å prøve det her også!Så lenge det ikke er allergi i nær familie, så er det "bare" kvelningsfaren som er problemet. Og hun får selvfølgelig ikke hele nøtter, eller biter, i grøten. Der har stavmikseren fått jobbe litt.. Og hun elsker smaken![]()
Leste i det heftet at mm-barn er mer mottakelige for nye smaker fordi mm varierer i smak utifra hva mor spiser, mens mme smaker det samme hver gang!En annen ting forresten, som hs sa, er at puppeungene småspiser mye mer, så de er sjeldent ordentlig sultne når de får fast føde. Men mme-ungene som regel får mat hver tredje time, og da kjenner de at de er sultne, og er mye mer mottakelige for nye smaker, og konsistenser![]()
Leste i det heftet at mm-barn er mer mottakelige for nye smaker fordi mm varierer i smak utifra hva mor spiser, mens mme smaker det samme hver gang!
HeheJa, og det er riktig, men hvis de får puppe litt "hele" tida, blir de aldri ordentlig sultne, og sult er den største pådriveren for å få i seg mat. Så puppeungene har egentlig en fordel, men den forsvinner ofte i all puppingen, hehe.
Egg et superbra næring! Men start med plomma, bløtkokt. Hardtkokt er hardt for magen å fornøydeJeg bare kom til å tenke på her.. hvordan er det med egg? Kan de spise det?
Jeg bare kom til å tenke på her.. hvordan er det med egg? Kan de spise det?
HeheElsker at du kommer inn og skriver at de pupper
Krics kjefter på meg fordi det ikke er et verb
![]()