Babyklær og utstyr

Da var vogna bestilt :D kjenner jeg gleder meg masse! Hentes i november :D

Sniker fra mai2016 kan tipse om ullklærne til apotek1 veldig fornøyd selv. De har også omslagsbody i minste str i hvit

Kjempe mye fint :) har du kjøpt alt i små størrelser? Er førstegangs og så usikker på hvor mye jeg skal kjøpe av hver str :p
Førstegangs selv, så er egentlig veldig usikker, men tok tips fra søster og venninner som har unge om å ikke kjøpe så alt for mye i 50 og heller gå rett på 56. Har likevel kjøpt inn noe i 50, men det er bare tilfelle 56 blir for stort akkurat i starten. Om vi ser at hun trenger mer i 50 så kjøper vi litt ekstra når hun er kommet tenker jeg :) Har også et par tre plagg i litt større størrelser, men det er bare fordi jeg synes det var for fint til å kunne vente med å kjøpe ;)

Noen som har tips til ullbodyer i nøytrale farger? Orker ikke kjøpe til 300 kr stk og finner bare rosa eller blått foreløpig:(
Også fått tips om nøstebarn og ser de har mye fint der! Har hatt mål om å ikke ende opp med helrosa garderobe, men ender jo opp med å kjøpe mye av det når utvalget i butikkene er som det er :p Mye fint i rosa/blått altså, men også greit med variasjon. Så på ønskelisten nå står klær i litt mer jord-farger :)

Også fått tips om nøstebarn og ser de har mye fint der! Har hatt mål om å ikke ende opp med helrosa garderobe, men ender jo opp med å kjøpe mye av det når utvalget i butikkene er som det er :p Mye fint i rosa/blått altså, men også greit med variasjon. Så på ønskelisten nå står klær i litt mer jord-farger :)
Syns å det er vanskelig å finne i nøytrale farger! Fant grå fra refleks nå til 99,- kjøpte tidligere når det var 2 for 3 på barnas hus. Har kjøpt noen hvite også fra babybanden på tilbud for et par uker siden:)
Tror jeg skal si meg fornøyd med ullklær for nå så jan jeg heller kjøpe mer om jeg ser behovet:)
Har en del i bomull så:)

67334cecc2d0aa3df558285803a5e8cb
Stelleveske fra SkipHop kom i posten i går. Babynest fra Hug fant jeg på Barnas Hus, her har jeg kjøpt med trekk i tillegg. Er sååå fornøyd :D

Henta litt pakker i posten fredag før vi dro til svigers, men fikk ikke tid til å åpne de før i dag :)
ImageUploadedByBV Forum1474217440.704980.jpg
Pysjamas i ull fra hust & claire, bambus body fra hust & claire og ull body fra hust & claire :)
ImageUploadedByBV Forum1474217572.356184.jpg
Lekematte fra sebra (storebror har samme, bare i blå) og sky pute fra eBay :)

ImageUploadedByBV Forum1474227700.065230.jpg

Stelleplassen er klar :D

Yay! Sa til samboeren min at jeg ønsker meg denne så masse! Fikk da beskjed om at "da ordner vi det!" :D så da blir den bestilt i slutten av oktober/ starten av november ❤
Kjekt når de går med på å kjøpe det vi vil ha til de små :) Sist sa samboer kjøpt alt du har lyst på så lenge du ikke bruker 100 000 på en ting :) Så langt har eg fått kjøpt alt eg vil denne gangen og :D

Kjekt når de går med på å kjøpe det vi vil ha til de små :) Sist sa samboer kjøpt alt du har lyst på så lenge du ikke bruker 100 000 på en ting :) Så langt har eg fått kjøpt alt eg vil denne gangen og :D
Ja han har aldri vært vanskelig :) eneste han ikke ville ha var vogn med 3 hjul :p ellers skal jeg få kjøpe det jeg vil til snuppa! Tror han syns det er kos å glede meg også :D Han har jobba masse i det siste og tror han bærer litt preg av det, for jeg har stått med mye hjemme. Men har støttet han hele veien :) så tror han setter pris på det!

Back
Topp