Babyklær og utstyr

Ja han har aldri vært vanskelig :) eneste han ikke ville ha var vogn med 3 hjul :p ellers skal jeg få kjøpe det jeg vil til snuppa! Tror han syns det er kos å glede meg også :D Han har jobba masse i det siste og tror han bærer litt preg av det, for jeg har stått med mye hjemme. Men har støttet han hele veien :) så tror han setter pris på det!
Greit med slik mannfolk som vil at vi skal få det vi vil til disse små :)
 
Greit med slik mannfolk som vil at vi skal få det vi vil til disse små :)
Sikkert :p Her er det motsatt. Trenger vi det. Åhhh enda mer. Må vi ha det. JA DET MÅ VI. Dessuten er alt kjøpt med mine penger. Og det er penger til mat også.
 
Sikkert :p Her er det motsatt. Trenger vi det. Åhhh enda mer. Må vi ha det. JA DET MÅ VI. Dessuten er alt kjøpt med mine penger. Og det er penger til mat også.
Man er jo to om å få barn så da må nesten tingene til barna gå fra felles økonomien :)
 
Nå har jeg sortert og vasket det som kan vaskes av klær, seng, vogn, bilstol osv. Alt er funnet fram fra kott og skap. Babynest er kjøpt inn og bæresjal kommer straks i hus.
Nå er det vel bare bilstolpose som mangler.
Også rom da :dead:
 
Nå har jeg sortert og vasket det som kan vaskes av klær, seng, vogn, bilstol osv. Alt er funnet fram fra kott og skap. Babynest er kjøpt inn og bæresjal kommer straks i hus.
Nå er det vel bare bilstolpose som mangler.
Også rom da :dead:


Flink du er :D
Her må alt vaskes ettervært, har ikke orket å starte på det enda.
 
Eneste som mangler her er å sette opp stellebordet på badet og pakke fødebagen :)
 
Eneste som mangler her er å sette opp stellebordet på badet og pakke fødebagen :)

Når pakker du fødebagen?
Jeg tenker å begynne i uke 32 :p bør jo vær tidlig nok?
 
Når pakker du fødebagen?
Jeg tenker å begynne i uke 32 :p bør jo vær tidlig nok?
Jeg tenkte også rundt uke 32/33, wææ det hørtes plutselig så nærme ut :eek:
Det er så mye som skjer hele tiden, går veldig fort og er bare greit å ha den klar :D
 
Jeg tenkte også rundt uke 32/33, wææ det hørtes plutselig så nærme ut :eek:
Det er så mye som skjer hele tiden, går veldig fort og er bare greit å ha den klar :D


Nei er jo bare 4 uker til (for min del)
Så da må jeg vell begynne å vaske klærne nå snart :p
 
1,5-2,5 uker for meg :eek:

Babyklær du tenker å vaske? Det koste jeg meg med for noen uker siden:D


:eek:
Du må bare komme i gang snart da ja :p

Ja babyklær, mine blir vasket gjevnlig :p hihi
 
Jeg må gjerne det :p har iallfall begynt på listen til fødebagen ;)

Åå så koz hehe:)


Har ikke liste en gang jeg.
Hm....
alltid bare pakka det som faller meg inn :p
Noe jeg ikke må glemme?
 
Har ikke liste en gang jeg.
Hm....
alltid bare pakka det som faller meg inn :p
Noe jeg ikke må glemme?
Jeg har ingen snøring :p har aldri pakket en fødebag før, vet ikke helt hva jeg trenger og er redd for å glemme noe. Så da er det best å skrive en liste tenkte jeg :p
 
Jeg må fortsatt sy dette babynestet jeg.. Får kjøpe stoff i helgen. Synes det var så kjedelig å sy til eldstemann, men veldig praktisk å ha da.
 
Jeg må fortsatt sy dette babynestet jeg.. Får kjøpe stoff i helgen. Synes det var så kjedelig å sy til eldstemann, men veldig praktisk å ha da.
Må jeg sy og. Har hatt stoff leeenge:p
Kjedelig å sy ja, men det går jo egentlig ganske fort og da:)
 
Jeg fikk hjelp av mamma :D

Hihi ja mamma hjelper gladelig til om jeg spør :)

Jeg har ingen snøring :p har aldri pakket en fødebag før, vet ikke helt hva jeg trenger og er redd for å glemme noe. Så da er det best å skrive en liste tenkte jeg :p

Ah....
Bare husk lader til tlf/kameraet ditt :D
Det glemte jeg med 3 mann. Hehe
 
Back
Topp