Babyklær og utstyr

Må jeg sy og. Har hatt stoff leeenge:p
Kjedelig å sy ja, men det går jo egentlig ganske fort og da:)
Ja, det er jo egentlig veldig lett å sy, bare så mye plukk når man skal sy igjen etter å ha fylt det. Husker jeg synes det var verst :p
 
Gikk bananas på BarnasHus i dag og fikk med hjem bilstoler, stellebord, seng med tilbehør. Sparte 4500kr i forhold til ordinær pris. Så nå er alt det store kjøpt og bestilt.

Er litt småplukk igjen, men det tenkte jeg å ønske til babyshower. :)
 
Gikk bananas på BarnasHus i dag og fikk med hjem bilstoler, stellebord, seng med tilbehør. Sparte 4500kr i forhold til ordinær pris. Så nå er alt det store kjøpt og bestilt.

Er litt småplukk igjen, men det tenkte jeg å ønske til babyshower. :)
Greit når de større utgiftene er unna gjort :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Gikk bananas på BarnasHus i dag og fikk med hjem bilstoler, stellebord, seng med tilbehør. Sparte 4500kr i forhold til ordinær pris. Så nå er alt det store kjøpt og bestilt.

Er litt småplukk igjen, men det tenkte jeg å ønske til babyshower. :)


Så kjekt at du vet at du får babyshower :D

Å deilig å få kjøpt inn de store tingene da :)
 
Gikk bananas på BarnasHus i dag og fikk med hjem bilstoler, stellebord, seng med tilbehør. Sparte 4500kr i forhold til ordinær pris. Så nå er alt det store kjøpt og bestilt.

Er litt småplukk igjen, men det tenkte jeg å ønske til babyshower. :)
Så herlig! Jeg har selvfølgelig klart å få feber av alle ting, så shopping utgår :( Legg gjerne ut bilder. Gøy å se!
 
Så kjekt at du vet at du får babyshower :D

Å deilig å få kjøpt inn de store tingene da :)

Jepp. Er en av de siste i vennegjengen som får baby nå. Og de andre har fått babyshower. Og jeg har alltid sagt jeg og vil ha.
Min søster har spurt hvem jeg ville ha der. Vet ikke når og hvor det er da. Men gleder meg mye. :)
Synes slikt er så koselig. :D
 
Hvor tidlig begynte dere å kjøpe klær? har lyst, men samboeren holder meg igjen da det er så tidlig og stor sjans for at ting kan skje!
 
Endelig kom babyjogger bagen :D

c3a59e372deac9bb18882dcb30c2247b
 
Fant bilder på nett da vi ikke har pakket opp ennå. Monterer nok i november. ]
Kul farge på bilstolen! Og kjempe søte møbler! Jeg klarer jo ikke å la sånne ting ligge så jeg har montert både vogn og vugge ikveld haha..
 
Hvor tidlig begynte dere å kjøpe klær? har lyst, men samboeren holder meg igjen da det er så tidlig og stor sjans for at ting kan skje!


Etter tidlig ultralyd kjøpte jeg noen nøytrale pysjer ol.
Ellers etter ordinær ultralyd når jeg viste kjønn :D
 
Jepp. Er en av de siste i vennegjengen som får baby nå. Og de andre har fått babyshower. Og jeg har alltid sagt jeg og vil ha.
Min søster har spurt hvem jeg ville ha der. Vet ikke når og hvor det er da. Men gleder meg mye. :)
Synes slikt er så koselig. :D


Åh så kjekt da.
Her er ikke babyshower vanlig.... Men men :p
 
Kul farge på bilstolen! Og kjempe søte møbler! Jeg klarer jo ikke å la sånne ting ligge så jeg har montert både vogn og vugge ikveld haha..

Travle dager med jobb og slikt. Reiser til syden om en ukes tid. Og da blir det kjekt å ha noe å komme hjem til. Så da blir nok tingene montert da. :)
 
Åh så kjekt da.
Her er ikke babyshower vanlig.... Men men :p

Er vel forskjellig det, men dersom du ønsker det er det vel bare å si det til en vennine eller noe slikt. Så kan de stelle i stand. ;)
 
Er vel forskjellig det, men dersom du ønsker det er det vel bare å si det til en vennine eller noe slikt. Så kan de stelle i stand. ;)

Joda men....
Liker ikke å spør om slikt heller :p
 
Ja, det er jo egentlig veldig lett å sy, bare så mye plukk når man skal sy igjen etter å ha fylt det. Husker jeg synes det var verst :p

Det er sant, men må få det gjort. Kjekt at man ikke trenger mange ;)
 
Back
Topp