Babyklær og utstyr

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Har dere kjøpt inn noe?
Eller kanskje laget noe selv?

Legg inn bilder da vell... Jeg syntes slikt er så koselig :)
 
Har kjøpt garn til to tepper og et hentesett (var tilbud), men vil vente med å starte til jeg har passert 12 uker.

Har kjøpt bbhuhme som er på vei i posten.

Skulle passe svigers sin katt som ikke får være alene i stuen. Så da kjøpte vi like godt en trappegrind ;)

Vi kjøpte kopper med verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar for å overbringe nyheten. Når vi har passert 12 uker skal kopper med verdens beste onkel, oldemor og oldefar overrekkes <3
 
Skulle passe svigers sin katt som ikke får være alene i stuen. Så da kjøpte vi like godt en trappegrind ;)

<3

Hehe, må le litt. Kjekt og kunne bruke den som unnskyldning, men tviler for at den har noen effekt, med mindre katten er mindre utspekulert, eller lat slik mine er. Siden en normalt frisk katt kan hoppe 2 meter rett opp :p
 
Vi har kjøpt en nyfødt body på HM i nøytral farge. Så har jeg kjøpt meg en BBhugme, så sover jeg godt når magen kommer skikkelig frem :) tenker å begynne å se litt på vogner snart :)
 
56dfedaaeb47ba70f9aa0fd51dd8c830
Klarte ikke å motstå fristelsen når jeg kom over Cubus sin nye babykolleksjon <3 Kjønnsnøytralt selvsagt ;-)
 
Hehe, må le litt. Kjekt og kunne bruke den som unnskyldning, men tviler for at den har noen effekt, med mindre katten er mindre utspekulert, eller lat slik mine er. Siden en normalt frisk katt kan hoppe 2 meter rett opp :p
Min kattunge går ikke forbi trappegrind! Men den har sikkert bare ikke skjønt det ennå:)
 
Vi har allerede handlet litt, alt utstyr på salg:
- Vognpose
- Bilstolpose
- Stellebord m/badebalje
- Babycall
- Reiseseng
- Tripptrapp stol
- Ammepute
- Sengetrekk+laken
- Litt forskjellig klær
- Sprinkelseng har vi, skal males et strøk først. Den ble brukt av pappaen til babyen når han var baby :)
:)
Noen vil vell mene vi er tidlig ute, men er ikke akkurat mange lønninger igjen før alt bør være klart.. :)
 
Vi har allerede handlet litt, alt utstyr på salg:
- Vognpose
- Bilstolpose
- Stellebord m/badebalje
- Babycall
- Reiseseng
- Tripptrapp stol
- Ammepute
- Sengetrekk+laken
- Litt forskjellig klær
- Sprinkelseng har vi, skal males et strøk først. Den ble brukt av pappaen til babyen når han var baby :)
:)
Noen vil vell mene vi er tidlig ute, men er ikke akkurat mange lønninger igjen før alt bør være klart.. :)

Dette er ting man uansett trenger og fint å dele det opp. Det blir høye summer til slutt! Vi har et barn fra før så vi har allerede det meste, så her stresser vi ikke, men er også allerede på utkikk etter feks bilstol og ny babycall.

Syns du er lur jeg :)
 
56dfedaaeb47ba70f9aa0fd51dd8c830
Klarte ikke å motstå fristelsen når jeg kom over Cubus sin nye babykolleksjon <3 Kjønnsnøytralt selvsagt ;-)

Så herlig :D

Jeg har handlet inn en pysj og en kos
ImageUploadedByBV Forum1464797569.679237.jpg
 
Hehe, må le litt. Kjekt og kunne bruke den som unnskyldning, men tviler for at den har noen effekt, med mindre katten er mindre utspekulert, eller lat slik mine er. Siden en normalt frisk katt kan hoppe 2 meter rett opp :p
Caspersen heldigvis en gammel mann (katt) så det gikk veldig fint :) var litt bekymret for at han skulle sette seg fast, men det gikk fint.
Du har rett i at det var en god unnskyldning, som heldigvis viste seg å være effektiv også ;)
 
Dette er ting man uansett trenger og fint å dele det opp. Det blir høye summer til slutt! Vi har et barn fra før så vi har allerede det meste, så her stresser vi ikke, men er også allerede på utkikk etter feks bilstol og ny babycall.

Syns du er lur jeg :)
Ikke sant :) Jeg er førstegangsfødene så trenger så si alt :) Men barnashus har tilbud på 2 typer philips avent babycall, har du sett det? http://www.barnashus.no/sommerfest
 
Ikke sant :) Jeg er førstegangsfødene så trenger så si alt :) Men barnashus har tilbud på 2 typer philips avent babycall, har du sett det? http://www.barnashus.no/sommerfest

Ja, jeg så det nå nettopp! Litt usikker om vi trenger video, viktig for oss er god rekkevidde, god lyd og at den viser temperatur, hendig å ta med seg osv. Er en hel jungel der ute så vi må nok se og vurdere litt hva som passer oss best.
 
Har jo det meste fra før, men har ikke klart å la være å kjøpe litt klær forde :p
 
Søren og.. Måtte selvfølgelig inn på jollyroom å se, og endte opp med å kjøpe masse! Hjelp! Kjøpte barneseng, stellebord, vippestol, håndkler, kosekluter og stelleveske.. Vet det er tidlig, men som ein skrev her inne, så er det ikke så mange lønninger vi får til før alt må være i hus.. Så syns der er greit å fordele det ut litt.. Men gitt om dette var gøy!!
 
Back
Topp