Babyklær og utstyr

12 uker i dag. Og hadde virkelig lyst til å dra på babyshopping! Men klarte å styre meg... Blir lettere å falle for fristelser fremover nå.

Vi har kjøpt ny bil med mer plass da :p Og jeg har allerede gått igjennom en del av babytøyet etter storebror. Kjenner jeg håper litt på jente, for da har jeg god unnskyldning for å shoppe litt ekstra tøy. Ser også at vi ikke har så veldig mye ull i nyfødt-størrelse. Har virkelig lært litt fra førstemann ble født! Da var ull bare rådyrt. Fikk jo 4 bomullsbodyer til prisen av en ullbody liksom... Denne desemberbabyen skal ha godt med ull i skapet sitt hvertfall ❤️

Anbefaler dere å kjøpe en tynn overmadrass eller to til sprinkelsengen. Beskytter madrassen om det skal være bleielekasjer eller gulping. Mye lettere å vaske overmadrassen enn hele madrassen

Vi har fortsatt overmadrass under lakenet til minste på 2 år. Så enkelt om han har kastet opp eller fått av seg bleia i søvne

Anbefaler dere å kjøpe en tynn overmadrass eller to til sprinkelsengen. Beskytter madrassen om det skal være bleielekasjer eller gulping. Mye lettere å vaske overmadrassen enn hele madrassen
Slike tips er gull for oss som er førstegangs! :D Så tusen takk :) jeg har kjøpt dyne, sengetøy og laken brukt, i pakken fikk jeg også med et tisselaken. Så vuggen skal være sikret.

Har bare brukt tisseunderlag å det har fungert helt fint.

Vi har allerede ordnet en del :) Svigers har kjøpt seng, ammepute og litt annet småtjafs, vi har kjøpt babynest, bilstol, vippestol og litt forskjellige klær :) Fortsatt ganske tidlig, er bare 14+2 enda, men vi har bestemt oss for å begynne tidlig slik at vi tar litt etter litt :D

Hva har dere shoppa da jenter?
Stellebord, seng, vogn, håndkler, Babycall, sutteklut, vippestol, nattdrakter, speil til bil, vognpose,gulpekluter, solskjerm til bil, leke til å henge på vognen og uro.. Det var det jeg kom på i farten.. Vet at det er tidlig, men det var jo sånne kjempe tilbud.. Kunne ikke la være.. Sparte masse penger! Får legge tingene på loftet og i boden så lenge..:)

I dag er det 30% på alt av klær på Cubus! Tenkte meg dit en tur, for den nye nøytrale babykolleksjonen dems ser så fin ut ❤️

Back
Topp