hehe, jaJa den var veldig myk! Måtte le litt, hadde en hvit i hånden, så kommer det konsekvent fra samboeren "vi må ha den brune!" Så da ble det brun. Kjekt at han også har litt meninger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, jaJa den var veldig myk! Måtte le litt, hadde en hvit i hånden, så kommer det konsekvent fra samboeren "vi må ha den brune!" Så da ble det brun. Kjekt at han også har litt meninger![]()
Jollyroom.. Brun på farge.. Men det gjorde meg ingenting.. Sparte masse pengerHvor kjøpte du dunposen til 65%??
Ja. Kjøpte 2 stk. Tilbud å jollyroomÅh så søt
Er det badehåndkler?
Anbefaler dere å kjøpe en tynn overmadrass eller to til sprinkelsengen. Beskytter madrassen om det skal være bleielekasjer eller gulping. Mye lettere å vaske overmadrassen enn hele madrassen
Slike tips er gull for oss som er førstegangs!Anbefaler dere å kjøpe en tynn overmadrass eller to til sprinkelsengen. Beskytter madrassen om det skal være bleielekasjer eller gulping. Mye lettere å vaske overmadrassen enn hele madrassen
Anbefaler dere å kjøpe en tynn overmadrass eller to til sprinkelsengen. Beskytter madrassen om det skal være bleielekasjer eller gulping. Mye lettere å vaske overmadrassen enn hele madrassen
Så fintNoe av det jeg har bestilt og fått i dag Vis vedlegget 181393
Haha.. Du og?? Eg har storshoppa der inne..Gikk på en liten smell på Jollyroom i dag![]()
Gikk på en liten smell på Jollyroom i dag![]()
Haha.. Du og?? Eg har storshoppa der inne..![]()
Stellebord, seng, vogn, håndkler, Babycall, sutteklut, vippestol, nattdrakter, speil til bil, vognpose,gulpekluter, solskjerm til bil, leke til å henge på vognen og uro.. Det var det jeg kom på i farten.. Vet at det er tidlig, men det var jo sånne kjempe tilbud.. Kunne ikke la være.. Sparte masse penger! Får legge tingene på loftet og i boden så lenge..Hva har dere shoppa da jenter?
Hva har dere shoppa da jenter?