Babyklær og utstyr

Var på ultralyd i går 13+0, privat. Og fikk da vite at vi venter en liten gutt :) Måtte ut å handle litt småtteri på kvelden, veldig koselig å vite kjønn nå :) Ellers så blir det vel å følge med på tilbud ila sommeren! Mer klær blir vel å handle når vinterklærne kommer i butikken :)
Så gøy! Jeg var på tirsdag og fikk vite at vi skulle ha en gutt:)

Stemmer, kommer kun lyd hvis babyen lager lyd:) du kan stille inn sensitivitet også (hvis du ikke vil høre knirk, men gråt). Utrolig praktisk! Er virkelig et must hvis man har stranden et stykke unna hytteveggen og skal ta seg en dupp. Hvis man skal snike seg en kort tur bort og ta et glass i baren på sydentur (no judgement). Eller ha babycall i vogna når man er på kafé rett innenfor vindu. Hvis man bare bruker hjemme og inne er det sikkert ikke så mye vits;) jeg er mye på farten:D

Men jeg vil høre alt hele tiden jeg, ikke bare når baby gråter.. Skal sjekke str på Philips sin, kan hende den er hendig den og :) Er mye på farten og den forrige Philips vi hadde fikk kjørt seg ;)

Bestilte en beige heldress fra lillelam i str 52, og en hvit/grå ull nattdrakt fra joha i str 50. Måtte bare siden det var tilbud på tilbudet, 20% ekstra på salget :-) Vi hadde alt for lite klær i 50 sist, brukte jo 50 til han var 3-4mnd siden han gikk så sakte opp i vekt
Så gøy med tilbud, hvor var dette? :D

Har ikke handlet noe enda, fullt opp med eksamensskriving! Men i gang med å strikke en dress, mamma strikker teppe og svigermor strikker... Alt... Hun er kjempe ivrig!☺️ Vis vedlegget 180830

Så flink du er :)
Og ikke minst heldig som har besteforeldre som strikker så mye fint.

Er så deilig med å ha en fra før er at jeg har ALT. Håper sånn sett at jeg får en gutt for da har jeg jo alt av klær også... selvom en jente kan jo bruke blått å da:)

Her har det kommet en del i hus de siste dagene ;) tripptrapp stol og stellekommode fra Finn, bilstol på slag (-35% kan man jo ikke stå over).
Etter TUL i dag måtte vi kjøpe en bamse og en body :D

Her har det kommet en del i hus de siste dagene ;) tripptrapp stol og stellekommode fra Finn, bilstol på slag (-35% kan man jo ikke stå over).
Etter TUL i dag måtte vi kjøpe en bamse og en body :D

Så kjekt å få ihus slike store ting :)
Hvilken bamse har du kjøpt til mini da?

Men er ikke det sånn lyd som bare "slår inn" når det er lyd i rommet? Om du skjønner hva jeg mener.. :p

Oooops! Den gikk til feil person :D Beklager! Fant ikke ut hvordan jeg sletta heller :p
annbefaler absolutt Neonate sin :) SMå babyenheter som du kan ha i vogna og kjempegreie å ha med seg. Go batteritid har de også :)

Men jeg vil høre alt hele tiden jeg, ikke bare når baby gråter.. Skal sjekke str på Philips sin, kan hende den er hendig den og :) Er mye på farten og den forrige Philips vi hadde fikk kjørt seg ;)
du kan stille inn sensitiviteten og har du den på max på neonate slår den inn hver minste lille ting her i hus. Vi har den på stille nr 2 av 5 og får likevel med oss alt vi trenger å høre og vel så det :)

Ja, vi gant ut det var greit å fordele utgiftene :)
Det ble en kanin med lange ører ;)
Vis vedlegget 181264
Vi har den kaninen der i rosa til mini, og hun mildt sagt ELSKER den! Måtte gå til innkjøp av flere så hun har både i senga og i vogna, og bør vel ha en til i barnehagen til høsten :P Skjønner henne godt da, de er såå myke og gode :)

Vi har den kaninen der i rosa til mini, og hun mildt sagt ELSKER den! Måtte gå til innkjøp av flere så hun har både i senga og i vogna, og bør vel ha en til i barnehagen til høsten :P Skjønner henne godt da, de er såå myke og gode :)
Ja den var veldig myk! Måtte le litt, hadde en hvit i hånden, så kommer det konsekvent fra samboeren "vi må ha den brune!" Så da ble det brun. Kjekt at han også har litt meninger :)

Gleder meg til å bestille babynest og å kjøpe litt klær. Vil bare komme litt lengre først :)

Jeg har igjen vært på nettet og handlet.. ER jo så gode tilbud, så klarer ikke dy meg. I dag kjøpte jeg vintervognpose i dun til 65% avslag.. I tillegge kjøpte jeg en søt uro, pysjamaser og gulpekluter..

Back
Topp