Lenamor 27.12.16
Betatt av forumet
Har handlet inn men ikke startet på det enda. Strikker nok teppet først. Skal vise når jeg er ferdigNoen som har hentesettet klart allerede?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har handlet inn men ikke startet på det enda. Strikker nok teppet først. Skal vise når jeg er ferdigNoen som har hentesettet klart allerede?![]()
Holder på å strikke. I blåttNoen som har hentesettet klart allerede?![]()
Så nydeligJa, vi gant ut det var greit å fordele utgiftene
Det ble en kanin med lange ører
Vis vedlegget 181264

Gleder meg til å seHar handlet inn men ikke startet på det enda. Strikker nok teppet først. Skal vise når jeg er ferdig![]()
Da holder du en finger på gutt skjønner jegHolder på å strikke. I blåttom det skulle bli jente, blir det barselgave til svigerinna mi som venter gutt i juli
![]()
Så flott! Fint å ha noen som kan strikke littVi har etter storebror som jeg tenkte å bruke til neste også, men da protesterte svigermor. H*n måtte jo få et helt nytt og egetSå da ordner nok hun det...
Her er det storebror hadde, svigermor sim strikket det <3
Vis vedlegget 181780
Her er det jeg strikket til første. Ble faktisk strikket i størrelse 0 mnd. Likevel drukner hun i det. Så denne gangen strikker jeg enda mindre![]()
Var det bare i går det var 30%?:/I dag er det 30% på alt av klær på Cubus! Tenkte meg dit en tur, for den nye nøytrale babykolleksjonen dems ser så fin ut![]()
Var det bare i går det var 30%?:/
For et skjønt settHer er det jeg strikket til første. Ble faktisk strikket i størrelse 0 mnd. Likevel drukner hun i det. Så denne gangen strikker jeg enda mindre![]()
Så fine! Spesielt heldressenEndelig var formen såpass at eg fikk hentet ut pakken med litt deilig ull til lille i magen <3Vis vedlegget 181807
Heldress fra lillelam og pysjamas fra joha![]()
Så fin! Gøy med handy mannfolkHer er sengen mannen min lagde til vesla, vi må lage en større denne gang da denne var tilpasset vår gamle seng
Med alt av materiale og maling kom det på under 800kr, betraktelig billigere enn mange andre bedside cribs og veldig gøy å ha en ingen andre har
Vis vedlegget 181935 Vis vedlegget 181936 Vis vedlegget 181937
Billig! ImponertBlei ei komplett vogn i dag til den nette sum av 500,- Emmaljunga^^