Babyklær og utstyr

Noen som har hentesettet klart allerede? :)
Holder på å strikke. I blått :p om det skulle bli jente, blir det barselgave til svigerinna mi som venter gutt i juli :)

Vi har etter storebror som jeg tenkte å bruke til neste også, men da protesterte svigermor. H*n måtte jo få et helt nytt og eget :p Så da ordner nok hun det... :p

Her er det storebror hadde, svigermor sim strikket det <3

Vis vedlegget 181780
Så flott! Fint å ha noen som kan strikke litt :)
Blir gøy å se hva hun lager denne gangen da :)

Her er det jeg strikket til første. Ble faktisk strikket i størrelse 0 mnd. Likevel drukner hun i det. Så denne gangen strikker jeg enda mindre :p
548546cc80336f198b3905f8e7c06e17

Her er det jeg strikket til første. Ble faktisk strikket i størrelse 0 mnd. Likevel drukner hun i det. Så denne gangen strikker jeg enda mindre :p
548546cc80336f198b3905f8e7c06e17

Så nydelig!
Vi hadde 0-3 mndr. i hentesett sist. Lua gikk såvidt, sokkene var for små, jakka og buksa gikk akkurat :p
Vi fikk en ordentlig stor gutt, så ingen av klærne vi hadde med passet han. Mannen måtte til byen å shoppe klær i str. 62 :p

I dag er det 30% på alt av klær på Cubus! Tenkte meg dit en tur, for den nye nøytrale babykolleksjonen dems ser så fin ut ❤️
Var det bare i går det var 30%?:/

Her er kommende mormor i gang med strikking av hentesett i brunt og beige. Greit med tanke på at vi ikke vet kjønn på lille frø enda :)

Jeg har begynt å tenke på stellebord. Vi får ett bad i hver etasje når vi flytter til det nye huset. Jeg lurer på om vi skal ha et stellebord på hvert bad, eller om det bare blir tull.

Jenta vi har fra før blir 4,5 år når babyen kommer, så det er ingen problem om hun er igjen alene i første etg når vi skal skifte. Blir jo bare litt ekstra trim. Samtidig husker jeg at det var opptil 10-15 drittbleier i døgnet på det verste. Og det kan være litt styr å løpe opp og ned hele tiden.

Hva er deres erfaringer?

Ellers har jeg hørt mye skryt om Stokke stellebordet. Men det har en sykt stiv pris. Jeg liker at det er så god lagring i det, og at man har babyen vendt mot seg. Men det finnes nok andre som har tilsvarende løsninger til en billigere pris. Vi hadde IKEA sitt til 200kr sist, og det ble litt lite lagring synes jeg.
Erfaringer?

Back
Topp